Koulun pikkujoululahjoista

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ekaluokkalaisella on loppuviikosta luokan pikkujoulut. Sanottiin, että voi tuoda pienen lahjan, max. 2€, En löytänyt mitään tuolla hintaa, joten ostin vesivision 5,50€. Siinä on sisällä poro. Onko ihan ok pikkujoululahjaksi?

"Hennu"
Aika jännä summa laitetettu kun tuntuu ettei mistään tuon hintaista löydä nykyään ellei sitten jotain karkkipussia ja tai jostain ale korista löydä jotain mutta Tiimarin ja halpahallien ale tuotteetkin ovat aika usein yli 3e... Hyvä lahja on! :)

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
mui
Nuo halvat lahjat on hankalia. Mutta löytää kun katselee vähän muualta kuin ensin tulee mieleen.
Esim. pieniä avaimenperiä, taskulamppuja jne. löytyy tuohon hintaan.

Meillä lapsi sai tuommoisen pallon pikkujouluista ja ei siitä kyllä oikein pitänyt (tosin se oli ilmeisesti aika vanha ja sen hahmon värit oli kulunut siellä pallon sisällä kokonaan pois, eikä ne lumihiutaleetkaan oikein leijailleet), varmaan sellainen vähän "siistimmän" näköinen olisikin ollut ihan mieluisakin. Itse en siltikään noita koriste-esineitä lasten pikkujoulupaketteihin ostaisi, jotakin käyttöesinettä, tai vaikka ihan sitten joku isompi tikkari jne. Ehkä jäänyt jotenkin mieleen, ihan omastakin lapsuudesta, että juuri ne koriste-esine paketit tuotti saajalleen lievän pettymyksen.

ei ollenkaan vaikeaa
Meilläkin oli lapsen koulussa tuo 2€ hinta paketille ja kyllä minä löysin vaikka mtä vaihtoehtoja :)
Ensin mietin 2€ vihkoa (tarjouslootasta)
sitten minulla olikin kädessä geelikyniä 2e paketti äh en minä sittenkään.. sitten keksin että jos otankin tuon 2e värikynäpaketin vaan vieressä oli isohko vesiväripaketti joka oli myös tasan 2€

Jos et muuta keksi niin osta vaikka irtokarkkeja 2€

meillä
oli summan rajana 3 e. Lapsi sai toki itse valita lahjan (pienen kaupan vähistä vaihtoehdoista). Halusi tietenkin ostaa sen minun mielestäni kaikkein kauheimman pikkukoristehärpäkän ja suurella työllä sain pidettyä suuni kiinni omasta mielipiteestäni ja autoin kotona paketoimaan lahjan.

Toivon, että osuu sellaiselle jolla yhtä "kaamea" maku :)

"jii"
meilläkin oli 3e rajana, täällä vain vähän valikoimaa, niin lahja tuli maksamaan 4e19cnt... tästä varmaan joku vetää herneet nenään,,,mut.. angry birds palapelikumit ostettiin pakettiin

Meillä on ajatuksena kierrättäminen tänä vuonna eskarissa. Jokainen lapsi toi jonkin pienen lahjan, joka on vanha itselle, mutta uusi toiselle. Mikäli ei ollut sellaista lelua pystyi parilla eurolla ostamaan kaupasta.

Poikani halusi antaa siistikuntoisen pikkuauton, jolla ei itse enää leiki.

sdsfd
Meillä on ajatuksena kierrättäminen tänä vuonna eskarissa. Jokainen lapsi toi jonkin pienen lahjan, joka on vanha itselle, mutta uusi toiselle. Mikäli ei ollut sellaista lelua pystyi parilla eurolla ostamaan kaupasta.

Poikani halusi antaa siistikuntoisen pikkuauton, jolla ei itse enää leiki.
Asutaankohan me saman merituulen tuoksussa? Ja onkohan lapsemme samassa eskarissa? :) Tunnistevinkkeinä O ja K kaupunkiin ja kaupunginosaan liittyen...

Meillä oli tuo sama systeemi (en ole aiemmin koskaan tällaisesta kuullut koulussa tai päiväkodissa) nyt ekaa kertaa ja oli kyllä todella kiva juttu ainakin lapsen mielestä.

tuttua
Asutaankohan me saman merituulen tuoksussa? Ja onkohan lapsemme samassa eskarissa? :) Tunnistevinkkeinä O ja K kaupunkiin ja kaupunginosaan liittyen...

Meillä oli tuo sama systeemi (en ole aiemmin koskaan tällaisesta kuullut koulussa tai päiväkodissa) nyt ekaa kertaa ja oli kyllä todella kiva juttu ainakin lapsen mielestä.
Toi on aika yleinen tapa. Ei siis mikään uniikki yhden eskarin tai koulun innovaatio.

Meillä nelosella olevalla lapsella rajana oli 3 € ja löysin alelaarista sellaisen halppisversion Top Model -suunnitteluvihkosta hintaan 2,95 € (normaalihinta 6,95 €). Tytöt ostivat lahjan tytölle ja pojat pojalle.
Alelaareista löytää ihmeen paljon loppujen lopuksi kaikkea kivaa sillä kahdella eurollakin.

"vieras"
Eilen olin etsimässä kahden euron lahjaa niin vaihtoehtoja olisi ollut vaikka millä mitalla, esim. liukuri 1,98€, lautanen ja kuppi 2€ (tarjouksessa), lopulta ostin kolmion muotoisen taskulampun ja siihen viiden kymmenen euron näköisiä nenäliinoja (poika halusi ne), hintaa tuli tasan 2€

"hui"
mäki etsin 2e lahjaa ja lopulta ylitin budjetin parillakymmenellä sentillä. ostin matkatehtäväkirjan ja pirkka väriliidut. tosin lopulta lapsi sai pitää lahjan itse, koska oli sairas.

"Tiger"
[QUOTE="Tiger";27727588]http://www.tiger-stores.fi/pikku-tiger.html

Minä kävin tuolta ostamassa pikkujoulu lahjuksen ja valinnanvaraa oli vaikka kuinkapaljon :)[/QUOTE]

toimiikohan linkki nyt :/

"jouluihminen"
Vaikka joulumielinen olenkin niin olen hiukan ärsyyntynyt tuosta pikkujoululahja sinne ja tänne ja sen verran saa maksaa. Olen ollut tänä vuonna pitkällä sairaslomalla enkä voi ajaa autoa, joten tuollainen on hankaloittanut entisestään asiaa, asumme maalla, joten aina tuo on ollut hankalaa, mutta tänä vuonna vielä hankalampaa. Jos minulta kysytään niin toi pikkujoululahjatouhu on hiukan aikansa elänyt! Saisivat jo keksiä jotain muuta!

Yhteistyössä