Koululaispojalle vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma tämäkin

Vieras
Mistä ostatte/tilaatte/hankitte poikalapsillenne vaatteita kouluun. Edullisia sellaisia. Ekaluokkalainen venähtänyt ja tarvisi isompia vaatteita 140 alkaa olla jo pieni =( H&M:n, lindexin ja kappAhlin sivuja selasin, muttei oikein iskenyt. Hinnakkaimmista småfolkia, maxomorraa, villervallaa, joita meillä mm. on muutamia kappaleita ja mitä niitäkin netistä selaisin niin poika itse pitää vauvojen vaatteina kuosien vuoksi. Auttakaapa nyt.

Jospa antaisit pojan valita ihan itse! Mainitsemissasi liikkeissä on ihan kivoja ja värikkäitä poikien vaatteita, collegehousuja, huppareita, t-paitoja (esim kappahlissa Minecraft t-paitoja). Urheilukaupoissa on myös värikkäitä, joskin hintavampia. Ei meilläkään enää vauvakuosiset kelpaa, työkalu- ja mopokuosiset kylläkin vielä. Ja collegehousut on mukavimmat sekä istuessa tunnilla että toppahousujen alla.

Jospa antaisit pojan valita ihan itse! Mainitsemissasi liikkeissä on ihan kivoja ja värikkäitä poikien vaatteita, collegehousuja, huppareita, t-paitoja (esim kappahlissa Minecraft t-paitoja). Urheilukaupoissa on myös värikkäitä, joskin hintavampia. Ei meilläkään enää vauvakuosiset kelpaa, työkalu- ja mopokuosiset kylläkin vielä. Ja collegehousut on mukavimmat sekä istuessa tunnilla että toppahousujen alla.

Näinpä kuule olen jo pidempään antanutkin. Mutta nytten ei h&m:ltä löytänyt kuin yhden lyhythihaisen ja yhden pitkähihaisen paidan joista tykkäsi. Lindexiltä ei senkään vertaa.

Meidän pojalle mieluisia vaatteita löytyy parhaiten urheiluliikkeistä (Stadium, Budget Sport, Sportia...) ja skeittiliikkeistä. Noista löytyy merkkivaatteiden lisäksi ihan mukavasti myös kohtuuhintaista varustetta.

Yhteistyössä