koululaisen pukeutumisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Miten teidän koululaiset pukeutuu, ikä?

Mä olen kuulemma totaali tiukkis äiti, kun en antanut 13v ja 9v tyttöjen mennä mikrosortseissa, minihameessa ja narutopissa kouluun, mielestäni moiset asusteet kuuluu kotiin ja rannalle. Molemmille on kyllä säädyllisempiä hameita ja sortseja, capreja sekä pellavahousut. Puuvillaisia ja pellavaisia t-paitoja on molemmilla ja topin olisi saanut laittaa läpikuultavan pellavapaidan kanssa. Minusta vaan ei ole sopivaa mennä kouluun paljastavissa vaatteissa. Poikakin on ollut kotona ilman paitaa kun on ollut kuuma, mutta ei silti saa mennä kouluun ilman paitaa, hänellekkin olen ostanut kevyitä puuvillaisia ja pellavaisia paitoja. Olenko nyt sitten maailman kamalin äiti?

Vaikutat tervejärkiseltä äidiltä. Ihmettelen mitä niiden vanhempien päässä liikkuu jotka päästävät lapsensa puolialasti kouluun! Yläasteella oleva tytär pukeutuu farkkuihin ja normaaliin lyhythihalliseen t-paitaan, onneksi hän ei edes halua pukeutua asiattomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tyttö pukeutuu niinkuin koulussa vaaditaan, 16v.
poika laittaa laidasta laitaan mutta Robert hattu on aina päässä, 9v

Meidän koululla ei tunnu olevan mitään vaateita lapsen vaatetuksen suhteen, ainakin olen siellä nähnyt minihameeseen ja mikrosortseihin pukeutuneita lapsia, mutta omiani en halua niin pukeutuneena päästää. Mielestäni 13v on kuitenkin vielä niin lapsi, että ei tarvitse niin vähäpukeisena julkisesti esiintyä. Kuitenkin lapsen itse valitsemia, kivoja ja keveitä vaatteitakin on tarjolla.

Yhteistyössä