Kouluissa sijaisuuksia tekevät??? Kokeileeko oppilaat teitä toden teolla??

• Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti
huokaus
Minä olin tänään ekaa kertaa ja osa oppilaista katosi kesken päivän. Osa yritti narrata, että opettaja on päästänyt heidät AINA jo 25 vaille koulusta jne jne

Lista on loputon..

Karkurit laitoin olemaan koulussa 15min kauemmin mitä muut, toiset päästin tasan sinä aikana pois kun kuuluukin. Huomenna ja ensiviikolla uudestaan eri ryhmien kanssa. Oisko antaa vinkkejä ja neuvoja tuohon oppilaiden kokeiluun? Oma luokkani ei kyllä kokeile ollenkaan, koska tietävät seuraamukset

Sijasiope

Olen toiminut sijaisena koulussa jo 3.vuotta
Vakinaisen paikan saan tämän kuun syyskuussa
Olen ylä-asteella, ja tuntuu välillä että nyt menee hermot.
Samaa kikkaa meillä yritetään ''ope on aina päästäny 10min aikasemmin'' ja sitä ja tätä. Jotkut luokat on todella villejä eikä meinaa saada kuriin varsinkaan 9.lk! Joten rehtori pyysi antamaan aina häiritsijöille istumista, johan hiljeni. Joskus korotan ääntä joskus tehoaa joskus ei

e
Kokeilee.. Muistan oman luokkani yläasteella. Oli joku sijainen ja pojat alkovat paukutella jotain papattimattoja tai vastaavia luokassa. Lähti sijainen kolmannen paukauksen jälkeen rehtorin luo. Mut sii joo, kyllä varmasti testaavat ainakin teini-ikäset. Kannattaa vaan olla tiukkana.

Sijaisia testataan aina ja ikuisesti. Toisinaan myös tosi ilkeesti. Moinen loppuu vasta silloin kun sijaisuus on niin pitkä, että pääsee tarkastamaan kokeita tai vielä parempi jos pääsee antamaan todistusnumeroita. Käytös muuttuu kerrasta, ainakin niillä helpommilla tapauksilla...

Yhteistyössä