Koukussa, NIIIIN koukussa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Vuokrasin eilen sen Twilight- leffan, kun sitä täällä niin paljon hehkutettu... Odottanut jo ihan hetken että tulisi taas hyvä vampyyritarina.

Ja olen niiiin rakastunut!! IHANA elokuva! Pakko oli tilata kaikki kirjatkin samointein..... :ashamed:

:heart: :heart: Twilight :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Vuokrasin eilen sen Twilight- leffan, kun sitä täällä niin paljon hehkutettu... Odottanut jo ihan hetken että tulisi taas hyvä vampyyritarina.

Ja olen niiiin rakastunut!! IHANA elokuva! Pakko oli tilata kaikki kirjatkin samointein..... :ashamed:

:heart: :heart: Twilight :heart: :heart:

mulle kävi ihan sama homma!!

olin sydämmet silmis koko leffan ajan kun sen katoin.. seuraavana päivänä katoin uudestaan ja kun edward paukkas kuvioihin niin kuulu vaan "huooooooh" :heart:

kolme kertaa katoin sen uudestaan.. En malta odottaa kakkososaa!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä kirjoitin just eilen tänne ihan samalla lailla. :heart: :heart: aivan ihana. onneks seuraava elokuva tulee jo loppuvuodesta.

Tuleeko??

I-H-A-N-A-T-A!!! :hug: :heart:

tulee ja ensi kesänä on tarkoitus ilmestyä kolmannen leffan.

*pakahtuu*

Pakkohan nuo kirjat on lukea ennen niitä...luulen, että nöy pröblem... :whistle:

mä kirjoitin just eilen tänne ihan samalla lailla. :heart: :heart: aivan ihana. onneks seuraava elokuva tulee jo loppuvuodesta.

Tuleeko??

I-H-A-N-A-T-A!!! :hug: :heart:

tulee ja ensi kesänä on tarkoitus ilmestyä kolmannen leffan.

*pakahtuu*

Pakkohan nuo kirjat on lukea ennen niitä...luulen, että nöy pröblem... :whistle:

mäkin sorruin ja tilasin kaikki kolme kirjaa. onpahan sitten odottamista että neljäs on käännetty.. :snotty: ei voi mitään, mutta oon ihan in lööv tähän juttuun. :heart:

kuinkahan nopeasti posti tuo kirjat laatikkoon kun saman päivän aikana eli tänään ovat lähteneet? ei malta odottaa.. varasin eka kirjastosta nuo luettavaksi, mut päädyin sit kuintenkin tilaamaan. melkein kymmenen lukijan jonot joka kirjaan.

Yhteistyössä