kotkassa synnyttäneet, millainen kohtelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilja1976
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilja1976

Vieras
Minä synnytin 04/03 kotkassa, ja voi ei...julmia kätilöitä! ainut ihana kätilö sattui juuri ja juuri vaihtumaan kun lapsi tulossa!! Minua pyydettiin/käskettiin valittamaan kohtelustani..en viitsinyt, mutta toiste en sinne mene synnyttämään! En ollut ees ekakertalainen!
Olinko siis synnyttämässä vääränä päivänä, muilla samanlaisii kokemuksii?? ( en kaipaa niitä joilla ihana synnytys ja ihana kätilö)!!!

Mä en oo viel ollu synnyttämässä, ekaa ootan. Koksiin olisi tarkoitus joutua toukokuussa... Pelottaa... Pari kertaa äippäpolil oon joutunu käymään ja aina ollu iha hirveä kohtelu. En menis sinne synnyttämää jossei ois pakko!

olen synnyttäny siellä nyt kaksi kertaa, viimeksi viikko sitten. molemmilla kerroilla kätilöt olivat ihan ok, voisi sanoa jopa että ne ketkä sitten sattu siihen ponnistusvaiheeseen, niin olivat tosi mukavia. että ei valittamista. osastollakin kaikki sujui ihan mukavasti. =) =)

Täällä myös kaksi kertaa synnyttänyt koksissa. Minä sain ainakin ystävällisen kohtelun =) Ensimmäisen kohdalla osastolla oli pari hieman tympeää kätilöä, mut toisen kun sain ilmapiiri oli todella "kotoisa" jos niin nyt pystyy sairaalasta sanomaan (itse henk. koht. inhoan sairaaloita)
Heillä oli varmaan vain huono päivä tai sitten ei omalla kohdalle sattunnut niitä kätilöitä.

kakkonen syntyi kotkassa kun kuusaalla suljettiin synnäri ja ei voi kuuna päivänä verrata. kätilö ihan mukava mutta osastolla ihan pstä koko homma. kukaan ei neuvonut mitään ei sanonut mistä saa ruokaa ei mitään ohjausta yms

huippu oli kun tytön verensokerit laski tosi paljon ja kärrättiin lastenosastolle niin kukaan ei selittänyt mistä on kyse.. mä itkin että nyt se kuolee.. kunnes lopulta siivooja kertoi ettei ole vaarallista!

vaippoja pihdattiin. kelloa kun soitti niin tosi nyreetä palvelua. ja ruoka ihan kamalaa.

Yhteistyössä