"pelokas"
Karhulassa eli Toivelinnan äitiysneuvola, onko siellä mukava lääkäri? Olen vasta muuttanut tännepäin, ja edellisellä paikkakunnalla huonoja kokemuksia neuvolan lääkäristä...
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja kohta neljän äiti;22655426:Ainakin minusta lääkäri on kiva, jos on edelleen sama kuin oli pari viikkoa sitten. Joskus vaihtelevat useastikin, mutta aina kyllä ollut tosi kivoja ja mulla noita lääkärikäyntejä on kertynyt neljässä raskaudessa (nytkin ns ylimääräisiä käyntejä jo 4 takana)![]()
Tervetuloa karhulaan(kuka terkkari sulla on...)
Tähän peesiä!!!Alkuperäinen kirjoittaja kohta neljän äiti;22655528:Eeva oli mulla kaksi keskimmäistä raskautta, ekassa olin eri neuvolan asiakas ja nyt vaihtui muuton takia. Mutta Eeva on hirmu kiva tyyppi, sillä on hassu puhetapa mutta mahtava jalatmaassa asenne! Ei turhia jeesustele ja sille on helppo jutella. On oikea konkari, joten sen kanssa on kyllä hyvissä käsissä!!! Asutaan muuten melkolailla lähekkäin, kun tiedän Eevan alueen![]()
Tosi kiva kuulla!Alkuperäinen kirjoittaja kohta neljän äiti;22655528:Eeva oli mulla kaksi keskimmäistä raskautta, ekassa olin eri neuvolan asiakas ja nyt vaihtui muuton takia. Mutta Eeva on hirmu kiva tyyppi, sillä on hassu puhetapa mutta mahtava jalatmaassa asenne! Ei turhia jeesustele ja sille on helppo jutella. On oikea konkari, joten sen kanssa on kyllä hyvissä käsissä!!! Asutaan muuten melkolailla lähekkäin, kun tiedän Eevan alueen![]()
Unelmien terkkari.Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22655928:No Eeva on sellainen napakka, kuviot on selvät ja tykkään just siitä ettei turhia jahkaile. Kun kerran osaa niin eipä sitä tarvi sitten hyssytelläHyvissä käsissä olet! Eevahan on prätkämimmi, ei mikään tusinatuija!
onks se appeliberggi herkku?Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22656026:Ei se taida enää kiusata edes länsikotkan odottajia. Muistan ikuisesti kuinka kiire sillä oli, hyvä kun ei sukkahousujen läpi alatutkimusta tehny ja heittäny ulos kalsarisilleen. Vanhempi väki rakastaa Yrjö-setää, mut mulle se on punainen vaate. Arvaas vaan olenko katkera, että kotkansaarelaisilla on neuvolanlääkärinä itse Jan Appelberg![]()
ziis hyvä mieslääkäri on herkku.Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22656166:Voi elämä... ei ole herkku, vaan yksi suomen parhaita gynekologeja. Sillä on suosittu yksityisvastaanottokin. Joku aika sitten oli telkkarissa elämästään kertovassa ohjelmassa. Se on tosi mukava, sympaattinen ja ehdoton asiantuntija, etenkin kun vertaa sitten Y. Kalden tyyppiseen pösilöön.
Appelberg on loistava.Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22656166:Voi elämä... ei ole herkku, vaan yksi suomen parhaita gynekologeja. Sillä on suosittu yksityisvastaanottokin. Joku aika sitten oli telkkarissa elämästään kertovassa ohjelmassa. Se on tosi mukava, sympaattinen ja ehdoton asiantuntija, etenkin kun vertaa sitten Y. Kalden tyyppiseen pösilöön.
No tavallaanhan neuvola ei joudu ostamaan yksityiselta, vaan Jan on pitänyt paikkansa siellä vaikka on perustanut praktiikan. Ensin siis on ollut jo kaupungin ja koks:n palveluksessa, ennenkuin lähti yksityiseksi. Mutta tosiaankin on huippu lääkäri!!Appelberg on loistava.On ollut myös Kotkansaaren neuvolassa, kiva että neuvolat joutuvat ostamaan yksityiseltä.
![]()
Mulle joku hoitaja sanoi, että ostavat sen palveluita, onkos sitten omiaan puhunut...Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22656265:No tavallaanhan neuvola ei joudu ostamaan yksityiselta, vaan Jan on pitänyt paikkansa siellä vaikka on perustanut praktiikan. Ensin siis on ollut jo kaupungin ja koks:n palveluksessa, ennenkuin lähti yksityiseksi. Mutta tosiaankin on huippu lääkäri!!