Kotkalaisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
Onko Kampaamo Neva jumalniemessä lopettanut vai vaihtanut puh.numeroa?

Jos se on lopettanut niin mihin mä sit menisin, eli mikä olis hyvä kampaamo? Mieluummin Karhulasta.

mäkin oisin suositellut sitä prisman kampaamoa.. on samaa hintaluokkaa kuin neva ja olen ollut tyytyväinen leikkauksen tasoon... mutta mulla on aika simppeli tukka kyllä, joten en osaa sanoa miten taitavia ovat sitten värjäämään ym..

mulle se hinta on aika iso tekijä, nevassa kun hinta alkoi kakkosella ja prismalla myös... mutta sit esim hairstoressa sittarilla maksaa noin 45e, samoin tossa karhulassa... mikä hius salon center onkaan.. joku outo nimi... en pysty oikein lähes viittäkymppiä pulittamaan ja siis pelkästä lyhyiden hiusten leikkauksesta... jos ei kuulosta pahalta hinnalta niin noissa kahdessa on kyllä ihan hyvät kampaajat..

mäkin oisin suositellut sitä prisman kampaamoa.. on samaa hintaluokkaa kuin neva ja olen ollut tyytyväinen leikkauksen tasoon... mutta mulla on aika simppeli tukka kyllä, joten en osaa sanoa miten taitavia ovat sitten värjäämään ym..

mulle se hinta on aika iso tekijä, nevassa kun hinta alkoi kakkosella ja prismalla myös... mutta sit esim hairstoressa sittarilla maksaa noin 45e, samoin tossa karhulassa... mikä hius salon center onkaan.. joku outo nimi... en pysty oikein lähes viittäkymppiä pulittamaan ja siis pelkästä lyhyiden hiusten leikkauksesta... jos ei kuulosta pahalta hinnalta niin noissa kahdessa on kyllä ihan hyvät kampaajat..

Tota hair ateljee centeriä ajattelinkin kokeilla, jos kerta ei nevaan enää pääse (pitäisköhän käydä paikan päällä kattomassa onko se vielä olemassa).

Nevassa mä olen maksanut ykkösellä alkavia summia ja perässä kaksi numeroa. Kyseessä siis pitkät hiukset ja 1-2 väriä+leikkaus.

Mutta siis se prismalla oleva olis ihan hyvä laadultaankin?

Kai niissä voi silti rahallakin maksaa?

hmm kirjotin ehkä nopeasti jotain väärin?

mutta siis.. mun lyhyiden hiusten leikkaus maksoi nevassa 25e ja nyt prismalla 26e ja siitä saa bonukset.

hairstoressa 45e ja siinä toisessa (jonka nimeä en koskaan muista muuta kun että siinä on ateljee tai center tai molemmat :D ) muistaakseni 47... mielestäni liikaa lyhyiden melko poikamaisten hiusten leikkuusta :)

ja kyllä kaikkialla voi maksaa rahalla :)

hmm kirjotin ehkä nopeasti jotain väärin?

mutta siis.. mun lyhyiden hiusten leikkaus maksoi nevassa 25e ja nyt prismalla 26e ja siitä saa bonukset.

hairstoressa 45e ja siinä toisessa (jonka nimeä en koskaan muista muuta kun että siinä on ateljee tai center tai molemmat :D ) muistaakseni 47... mielestäni liikaa lyhyiden melko poikamaisten hiusten leikkuusta :)

ja kyllä kaikkialla voi maksaa rahalla :)

Et kirjoittanut mitenkään väärin tai epäselvästi... Jurpolla on vain vilkas mielikuvitus tai sit hän on pahasti puutteessa. :D

Mä olen käynyt muutaman kerran tuolla Hius Ateljee Centerillä. En kuolemaksenikaan muista että kellä kaikilla siellä silloin kävin (joka kerta eri..), mutta Milla on jäänyt mieleen. Suosittelen siis Millaa jos on vielä talossa töissä. :)

[QUOTE="MIIMII";24885945]Kävin tuossa jokunen päivä sitten Anttilan kauppaskeskuksessa ja tosiaan se Neva on lopettanut.[/QUOTE]

Kiitos varmistuksesta!

Mutta todella harmi, kun mulla voi taas kestää kaks-kolme vuotta ennenkuin löydän uuden hyvän paikan missä käydä.

Yhteistyössä