Kotka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumihiutale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ite oon asunu hovaril ja karkkaris.. no joo... en suosittele :attn:
mut on se ihan kiva kaupunki jos tykkää pienist piireist ja pikkukaupungista

karsee paikka, asunu oon liian monta vuotta joskus..

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale:
no mistähän suunnasta kannattas asuntoa katsella?

puistolassa aikoinani asuneena sitä suosittelen, kaukola, aittakorpi, mussalo yms. sivummalla olevat ihan hyviä alueita kans..
Karhuvuoreen ja hovinsaarelle ei minuakaan ihan helpolla sais..

oikeastaan kaikki käy, jos kiva löytyy. Ja hyvä jos päiväkotia/koulua lähellä. Mutta en todella halua mihkään hulikaani alueelle, siis sellaselle levottomalle... onko tietoo paljon vuokra "noin" 3-4 huoneesta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale:
no mistähän suunnasta kannattas asuntoa katsella?

puistolassa aikoinani asuneena sitä suosittelen, kaukola, aittakorpi, mussalo yms. sivummalla olevat ihan hyviä alueita kans.. plus kotkansaari unohtui ihan täysin..
Karhuvuoreen ja hovinsaarelle ei minuakaan ihan helpolla sais..

Karhuvuoressa asuttiin 3 pitkää kuukautta, kaupungin asunnossa, yläkerrassa asui kirjoilla yksi mustalainen. Noin miljoona niitä siellä kävi. Ja tiesivät että meillä neljä pientä lasta, mutta se ei vaikuttanut metelöintiin mitenkään. Muutaman päivän kuluttua jo alkoi uuden asunnon etsiminen, se oli täyttä helvettiä, siellä asuminen.

Jos kaupungilta haette asuntoa, älkää uskoko jos joku asuntotoimistolla väittää Karhuvuoren olevan rauhallista nykyään, sitä se ei ole. Hovinsaari on myös levotonta seutua, vaikkakin senkin imagoa ollaan yritetty parantaa. Ja Suulisniemi on myös joiltain osin melko villiä seutua.

Me asutaan nyt keskustassa YH:n taloissa. Kallis vuokra, mutta täällä kameravalvonta ja muutenkin rauhallista.

mä olen asunut karkkarissa ja ei se niin paha ole mitä siintä sanotaan..esim:narkkareit löytyy enemmän karhulan suunnalta..tosi on et karkkaris asuu tietyissä paikoissa "häiriköitä" mut niinhän niit on joka paikassa..

Yhteistyössä