Kotka-Hamina

Asumme maalla, kotkan alueella. Minä. äiti, muualta muuttanut, isä kotkalainen.
Perheessä 3-10 vuotiaita lapsia.
Harrastamme kädentaitoja, auton laittoa, remontointia. Meillä on kissoja ja koiria. Olisi mukavaa jos löytyisi joku kiva perhe, jonka kanssa voisi vaikka mennä laskemaan mäkeä ja kahvitella. Välillä tuntuu niin yksiäiseltä, kun ei ole kyläpaikkoja :/
Sähköpostiosoitteemme on : poikakoira1@luukku.com
Jään odottelemaan, josko tätä kautta löytyisi tuttavia
 
täällä etsis mamma kamuja hesasta muuttanut 3 pojan (04,06,08) äippä joka saa neljännen vaavan kesällä. kaikki työkaverit on miehiä ja omat kaverit niin nuoria ettei heillä ole vielä lapsia joten en oikeestaan tunne kotkasta ketään äitejä...
 
Minäkin hyppään tänne ketjuun. Ikää kohta 25v, uusperheessämme on minun 2,5-vuotias tyttäreni, yhteinen lapsemme 6kk ja miehen lapsi 1,5v (asuu äidillään).

Olisi ihan kiva löytää lapsille leikkiseuraa, asutaan Kotkan ja Haminan välimaastossa. Itse käyn harrastuksissa (kuntosali) ja tykkään käydä yksin tuulettumassa muutoinkin, kahvilassa kaverien kanssa ja yökerhoissa tanssimassa. Myös bändikeikat kiinnostaa. Harrastuksiin kuuluu myös ruoanlaitto/leipominen ja jonkun verran käsitöitä, jotka tuntuvat olevan aina vaiheessa.. Etenkin lapsivapaa-menoihinkin olisi seura erittäin tervetullutta!

En ole vielä ehtinyt kahlata koko ketjua läpi, mutta mietin kiinnostaisiko joskus pitää sellainen porukkatapaaminen jossa näkisi useampikin sitten kerralla toisiaan ja tutustuminen saattaisi saada vähän vauhtiakin? :)

Sähköpostia voi laitella Sarefina@gmail.com :)
 

Yhteistyössä