Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

Nyt on tehty kaikki paitsi loppukyykyt, mun polvet rutisee joten en uskalla niitä tehdä. Yksi puhelu välissä pelasti pahimman rääkin aikaan. :D

Olo on hyvä! Muita huomioita:
Luulin että mun laskiaispullien täyttämä maha lähtee irti hypyissä ja pitelin sitä välillä paikoillaan.
Huomasin että on ostettava uudet rintsikat, nuo mun parhaat ei tukeneet tarpeeksi vaan mahan lisäksi piti pidellä tissiliivejä ja tissejä.
Miehen vanhat kalsarit on tosi mukavat treenipöksyt (on mulla kaapissa oikeat treenikuteet vuodelta 1 ja 2 mutta en kiireessä alkanu niitä kaivaa esille).

Ja välillä oli pakko huutaa tuskasta. :D
 
Viimeksi muokattu:
m1m
Oon tehnyt 4 päivää JM. eka meni helposti ja nopeasti, vaikka liikkumattomuudesta aloitin (ilmeisesti autottomalla pohjakunto olemassa), seuraavina päivinä lihaksissa tuntunut edellistenkin päivien treenit. Eli edetessä yhtä aikaa helpompaa ja vaikeampaa ;) Kiinnostaa kovasti miten se muuttuu level2, mutta ei mennä sinne vielä ;)
 
Tein tuon treenin + lankun ja kävin suihkussa ja nyt on sellainen olo että vois mennä nukkumaan :D Voi kyllä osittain johtua siitäkin, että vauva valvotti yöllä. Mutta oli se kyllä ihan kohtuu rankka. Varsinkin kaikki ne kohdat missä oli painot mukana. Kädet siis ilmeiseti kaipaa treeniä. Saas nähdä kuinka kipeä sitä huomenna on.
 
harmailijaX
Määkin lähdin mukaan. Tosin tein kevyesti tänään ilman painoja kun ei löytynyt edes pulloja tähän hätään. Täytyy miettiä mitä muuta vois käyttää. Ja jospa vielä rekisteröityisinkin...
 
"Sari"
Eka treeni takana. Koville otti käsiosat ja hyppimään en pystynyt kunnolla, kun meinasi lirahtaa. Kyykyt ja lankutkin tein. Nyt lähden vielä lenkille. Pohjakunto on huono, mutta ihan vähän sitä on kuitenkin.

Pitää muistaa ottaa tänään vielä valokuvat ja mitat alkutilanteesta. Juuri huomasin kauhukseni, että muutama kilo on tullut huomaamatta lisää. Neljä kiloa pitäisi saada pois.
 
"viv"
Jaa, mäkin voisin koittaa, jos 2-v "antaa" illalla katsoa tota videota. Olen kyllä taipuvainen laiskuuteen..
Mä teen 3-vuotiaan kanssa. Tyttö esittelee sitten hyvin auliisti kaikille vieraille äidin jumppaliikkeitä sopivien äänitehosteiden kanssa. Antaa muutenkin hyvin lisähaastetta olemalla selän päällä punnerruksissa. :D

Lähden haasteeseen mukaan, kunhan antibioottikuuri on ohi. Tein tätä dvd:ltä pari kuukautta. Mulla 4 erilaista JM:n jumppaa. Sitten sairastuin tammikuussa ja samalla tiellä ollaan, ties mones kuuri menossa, joten ei oo takuulla kunto enää kohdillaan.
 
[QUOTE="Sari";29632219]Eka treeni takana. Koville otti käsiosat ja hyppimään en pystynyt kunnolla, kun meinasi lirahtaa. Kyykyt ja lankutkin tein. Nyt lähden vielä lenkille. Pohjakunto on huono, mutta ihan vähän sitä on kuitenkin.

Pitää muistaa ottaa tänään vielä valokuvat ja mitat alkutilanteesta. Juuri huomasin kauhukseni, että muutama kilo on tullut huomaamatta lisää. Neljä kiloa pitäisi saada pois.[/QUOTE]

Mäkin otin tänään elämäni ekan kroppa-selfien. En kyllä linkitä sitä tänne, hyi olkoon. :D
 
ViiliTuuri
ViiliTuurikin kuittaa ekan reenin tehdyksi! :)
Video + lankku+kyykyt.

Oli kyllä tehokas kotijumppa, verrattuna muihin netistä löytämiini ja hyvä niin.

Seuraavalla kerralla teen kyllä alkulämmittelyn hiukan pidempänä, tuli ihan kamalan paha takareisi-persaus-kramppi noin puolessavälissä videota, eikä menny millään ohi. Onneksi lopulta sain tehtyä treenin loppuun.
Painoina mulla oli hätäisesti keksityt 1,5l vesipullot ja kyllä se niilläkin sujui. :)

Vinkkejä otetaan vastaan, miten tuollaisen krampin saa ehkäistyä? Mistäköhän johtuu lihaskrampit, tuleeko jos on lihakset liian kylmät/valmiiksi väsyneet, vai mistä niitä kramppeja syntyy?
 
"Sari"
Seuraavalla kerralla teen kyllä alkulämmittelyn hiukan pidempänä, tuli ihan kamalan paha takareisi-persaus-kramppi noin puolessavälissä videota, eikä menny millään ohi. Onneksi lopulta sain tehtyä treenin loppuun.
Painoina mulla oli hätäisesti keksityt 1,5l vesipullot ja kyllä se niilläkin sujui. :)
Ai hitsit, olisiko pitänyt tehdä alkulämmittelytkin. Eipä tullut edes mieleeni. Fiksu idea, vaikka selvisinkin ilman jälkiseuraamuksia.

Minullakin 1,5 l vesipullot painoina.
 
Nyt oli mies ja muksut mukana (vaikka toista lasta toppuuttelin kun se on vähän flunssassa). Mies jaksoi 10 min. ja luovutti sen jälkeen. :rolleyes:
Muksut jaksoi omalla tyylillään loppuun asti, välillä tekivät nopeamminkin tuon kuin videon jumppatädit. Lapset on näköjään sutjakampia kuin me vanhat. :O
 
"Sari"
Taitaa jäädä kuntotreeni tänään väliin, koska pääsen kotiin vasta klo 21 jälkeen. Kyykyt ja lankutuksen olen jo tehnyt, lisäksi reilun tunnin kävelylenkin ja menen vielä tanssitunnille, joten eiköhän nämä korvaa yhden treenin, vaikka omatunto vähän soimaakin.
 
Semmoinen tuli mieleen että mitäs sitä söisi? Pitäiskö joku Jutta-dieetti repäistä lisäksi..:snotty:

Vai onko noilla nettiin kuviansa laittaneilla ihan mikä tahansa ruokavalio. Heh, lihakset timmissä kunnossa mutta päällä on parin sentin silavakerros joka on syntynyt suklaasta ja pullasta? :D
 
"Sari"
Semmoinen tuli mieleen että mitäs sitä söisi? Pitäiskö joku Jutta-dieetti repäistä lisäksi..:snotty:

Vai onko noilla nettiin kuviansa laittaneilla ihan mikä tahansa ruokavalio. Heh, lihakset timmissä kunnossa mutta päällä on parin sentin silavakerros joka on syntynyt suklaasta ja pullasta? :D
Varmasti pitää myös ruokavalioon kiinnittää huomiota. Tuntuu, että turpoan vain lisää, kun olen nyt muutamana päivänä herkutellut vähän liikaa. Itse yritän jättää karkit ja muut herkut minimiin ja lisätä kasvisten syöntiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Echo: Noo äläs nyt.. Ihan tulee huono omatunto kun minulla on 300 g irtokarkkipussi odottamassa sitä kun lapset nukahtaa. :D Niin ja treenit on suoritettu mallikkaasti iltapäivällä!
Lisää kommentteja treenistä löytyy muuten tuolta linkistä josta löytyy nuo osallistujat ja tehtävät. Jotenkin tuottaa sadistista :saint: mielihyvää lukea teidän olotiloista, joita tämä haaste on saanut aikaiseksi :D :D Vaikka omatkin reidet ovat ihan jumissa. Minun takapuolessa on myös kipeitä kohtia!! Oliskohan se edes himppusen ylempänä kuun lopussa?? Toivossa on hyvä elää! :D
 
"mei"
Hyvin meni toka treeni,vaikka paikat oli tosi hellänä.
Kyykkyjä tai lankkua en tee, sen sijaan kahvakuulaan.

Itse yritän syödä paljon salaattia ja rahkaa + vähän hedelmiä. Herkut jätän viikonloppuun :)
 
"pläski"
Testasin tänään tuon JM treenin ja olin yllättynyt kuinka hyvin kuitenkin jaksoin sen tehdä. Sairastuin kilpparin vajaatoimintaan tässä pari kuukautta sitten ja lääkitys on aivan aluillaan vasta.
Toki jalat tutisee nyt. Saas nähdä mikä vointi huomenna. Mulla vielä aivan hakusessa liikkuminen, mitä jaksan ja kuinka paljon ja mikä on minulle just nyt hyvä. Huomasin kyllä, että lihaskunto on tullut ropisten alas, siitä mitä oli syksyllä :/ Mutta pakko alkaa liikkumaan taas, jotta saisin aineenvaihdunnan toimimaan ja painon tippumaan.

Täällä muuten jumpattiin muksujen kans, ikähaarukka 2-11-vuotiaita :D Sanoin, että huomenna uudestaan, niin riemun kiljumista sain takaisin :D Niin ja tein vain tuon JM:n 30min jumpan ja sen lankun.
 

Yhteistyössä