V
voimariini
Vieras
Menee hermot! Huolimatta siitä, että kotona asustaa sisäsiisti siisteyttä rakastava mies, olen huomannut että kaikessa hiljaisuudessa kotityöt lopulta aina lankeavat minulle. Minä laitan ruokaa, täytän ja tyhjennän tiski- ja pyykkikoneet, mankeloin, silitän, pyyhin pölyt ja siivoan vessat... Toki mieskin kiltisti ja ihan mielelläänkin näitä tekee, mutta niistä pitää erikseen mainita ja kehottaa ja sitten vielä lähestulkoon kiittää! Vaan eipä kuulu kiitosta mulle koskaan, moitteita vain jos vahingossa sotken jotain jonka mies on siivonnut/järjestänyt (kuten vaikkapa mies puhdistanut lieden, joka ruokaalaittaessani sotkuu huolimatta siitä, että itsekin sitä puhdistan ja pesen).
Mikä perkele siinä on, että jos mies tekee kotona jotain kodinaskareita, niistä pitäisi olla ihan erityisen kiitollinen ja ylpeä?
Nyt olen päättänyt, että pestyt verhot saavat lojua kodinhoitohuoneen pöydällä vaikka hamaan loppuun asti ja mankeloitavat lakanat samoin. Imuriin en koske, ennen kuin mies itse ehdottaa, että siivottaisiinko.
Ärsyttää, kun ukko mainoo olevansa minuakin siistimpi, mutta sitten kun minä olen kotona niin ei tee tikkua ristiin. Yksin hääräilen vaan. Kun lähden työmatkalle tai pois kotoa, niin sitten kyllä joskus yksin siivoileekin...
Ehkä tässä pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön...
Mikä perkele siinä on, että jos mies tekee kotona jotain kodinaskareita, niistä pitäisi olla ihan erityisen kiitollinen ja ylpeä?
Nyt olen päättänyt, että pestyt verhot saavat lojua kodinhoitohuoneen pöydällä vaikka hamaan loppuun asti ja mankeloitavat lakanat samoin. Imuriin en koske, ennen kuin mies itse ehdottaa, että siivottaisiinko.
Ärsyttää, kun ukko mainoo olevansa minuakin siistimpi, mutta sitten kun minä olen kotona niin ei tee tikkua ristiin. Yksin hääräilen vaan. Kun lähden työmatkalle tai pois kotoa, niin sitten kyllä joskus yksin siivoileekin...
Ehkä tässä pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön...