Kotitestit.Com EI TOIMITA MAKSETTUJA TUOTTEITA!!!

VAROKAA!!!
ajattelin vaan varoittaa, että Kotitestit.com (myy Acon ja Advance testejä)
ei ole luottamuksen arvoinen ostopaikka!!!

Tilasin ja maksoin viikko sitten ovistestejä, eikä tuotteita ole vieläkään tullut perille.
Olen laittanu jo yhteensä 4 sähköpostiviestiä heille, enkä ole saanut vastausta enkä myöskään maksmiani testejä.

Älkää vaan tilatko sieltä, mikäli tahdotte rahoillenne vastinetta!!!

Olen itsekin aikaisemmin tilannut ja saanut sieltä tuotteet ok, mutta nyt ei homma toimi sitten ollenkaan.

Eikös niillä ole ollut ongelmia nimenomaan sähköpostin kanssa, etusivulla oli jotain juttua ja pyydettiin lähettämään viestit sen tilauslomakkeen kautta, siinähän on semmoinen "kommentteja" -kohta. Koita laittaa vielä siitä kautta viestiä, jos vaikka sun sähköpostit ei ole menneet perille.

Ikäväähän tuo on. Mäkin ennen tilasin niiltä ja homma toimi hyvin, nyt en ole uskaltanu tilata, kun näin että jotain ongelmia niillä on ollut.

voi vitsi! mä just tänään tilasin ihan varan vuoksi sieltä kaksi raskaustestiä!!! toivottavasti tulevat ajallaan. mammaksia olen ennen käyttänyt ja sieltä homma on ainakin toiminut, kun tänään on laittanut rahan tilille tavara on ollut jo huomenna postilaatikossa.

Yhteistyössä