kotitesti.fi:n ovistesteistä pakko kysyä, (alkaa jo harmittaa kovasti)

onko joku käyttänyt niitä?
Mulla nyt ne käytössä ja nyt on kp 18 ja täysin puhdasta negaa näyttää, ei edes haamua, mutta ovisoireita on ollut (ehkä näin ainakin oletan), samoja mitä viime kierrossa ja viime kierrossa sain kp 18 plussan, tosin sillon oli babyplussan tikut käytössä.
Onko nyt niin et tässä kuussa ei sit sitä ovista ole?

Haluisin vaan kuulla muitten mielipiteitä kyseisistä ovistesteistä
 
eli negaa vaan näyttää, vaikka lääkärissä labrakokein todistettu, että ovulaatio kuitenkin tapahtunut. Tässä kierrossa pitää taas tikuttaa, että saadaan labra-aika oikein ajotettua, mutta jos taas näyttää negaa niin aion kyllä roskiin moiset tikut heittää |O
 
Voi kiitos Orshid - :hug: tää sun kirjotus sai hieman mielen rauhottumaan.
Tästä kierrosta päätin etten tohon kohdunnapukkaan koske, mut menin koskee ja se on kyllä ihan ammosen auki, vois sormen sisän työntää niin auki on, mutta tikut näyttää negaa.
taitaa olla aika perseestä nää kotitestin tikut |O
 
yritin ettii tota valmistajaa niitten nettisivuiltakin, mut en löytänyt muuta kun jonkun KT-store nimen, en muuta.
No joka toinen päivä-linjslla ollaan menty et kai se tärppää jos on tärpätäkseen, mut ihmetyttää suuresti noi testit :|
 
Kiinalaisia testejä ne ovat, AI DE DIAGNOSTIC CO LTD Lukee ainakin minun testeissäni. Ja osoite siinä myös on. En ole tikutellut kun pari kertaa eli en koko kiertoa niin en tiedä toimivatko. Haamun olen joskus saanut joka enteili menkkoja. Mutta itse oviksen aikoihin en edes tikutellut (eli kaikki oireet kertoivat milloin ovis oli, kn, lämmöt ja limat).
 
Ai De Diagnostic co. ltd - noin hieno valmistaja Kiinassa :| mä taidan iskeä tilaukseen mammaksin tai babyplussan tikut kun vielä pitäis ehtiä ennen ovista tullakin. Lentää noi Kiina tikut sinne mistä tulivatkin |O
 
Pakko sanoa sen verran että itsekin tilasin tuolta kotitesti.fi:sta ovulaatiotestejä ja minulla taas tulee aina haamu testiin kun olen sellaisen tehnyt. Pco vaikuttanee tuohon mutta kyllä ne ilmeisesti kuitenkin sit jotenkin toimivat siis testit:)
 
Kiitti kun tarkistitte:) Sen puoleen ei kiinaa kannata laittaa boikottiin, kun taitaa valmistusmaana olla suurimmalle osalle kaikensorttisista tikuista ja melkein kaikesta muustakin:)

Ja sitäpaitsi en oikein tahdo uskoa, että ihan kovin isoja eroavaisuuuksia noissa testeissä on pidemmän päälle ja laajemmalla skaalalla. Mutta anyway olen edelleen babyplussan kannattaja =)
 
juu en mäkää boikottiin just sitä pistä koska en oo huomannu etteikö ois toiminu koska en oo juuri tikutellukaan viel mut ko noi käytän loppuun ni sit tuskin tilaan uusia mistään ku eihä ne ees kerro sitä kunnon tottuutta.. mut kahtoo ny :p
 
kun nyt kokeilin taas noita kotitestin ovistikkuja...
Suomen kieliset ohjeethan vähän eroaa noista enkunkielisistä ohjeista, no kun noita tikkuja tuolla on niin kokeilin huvikseen eilen illalla kaks eri tikkua eri ohjeiden mukaan ja
suomalaisten ohjeiden mukaan tehtynä ihan haalea haamu
enkkulaisten ohjeiden mukaan tehtynä paljon tummempi haamu, ja molemmat on tehty samasta pissapurkista :eek: että näin, olisko pieni suomennusvirhe...

suom. 10 sekunnin päästä ota testitikku pois... tulos ei ole luotettava enää 5 minuutin kuluttua
enkukse. vähintään 10 sek kasta tikkua... tulos voi tulla jo 40 sek päästä, oikean tuloksen saamiseksi odota kuitenkin koko testi aika 10 min. ... tulos ei ole luotettava 30 min päästä

 
Mulla ei toiminut ovisaikaan tikut ollenkaan. Labrassa kävin tarkistuttamassa onko ovista tapahtunut ja kyllähän se oli. Nyt olen saanut kp 24 lähtien tikun tummenemaan ja eilen oli jo suht lähellä kontrolliviivaa tuo testiviivakin.. ( joo oon pönttö kun kokeilen ) mutta siis.. :ashamed: Tästä lähin tikutan vain ja ainoastaan apteekin clinic:llä, se on mulle sopivin ja oikea.
 
Taitaa juu olla pieni suomennos virhe :eek: Ei ihme etten oo saanu plussaa sillä.
Sain kp 21 haamun ja seuraavana päivä alko haamu ja haalenee, mutta oletan et niihinaikoihin se ovis ois voinu olla.

Kiitos kaikille kirjotuksista :flower:
 
Olemme korjanneet testin ohjetta testin tuloksen parantamiseksi.

Testin valmistaja on tarkentanut ohjetta 2007 vuoden lopussa, meille on jäänyt suomennettuun ohjeeseen vanha tulkinta. Tämä varmempi ohje on ollut painettuna englannin kielellä pakkaukseen.

Testien tulkinnan kannalta on siis tärkeää.
- Kastetaan vähintään 10 sekuntia!
- Positiivinen tulos tulee nopeasti, mutta negatiivisen voi varmuudella lukea vasta 10 minuutin päästä.

Testiliuskan kastaminen on tärkeä asia, mikäli testiliuskaa ei kasta tarpeeksi hyvin, voi positiivisestakin tuloksesta tulla "haamu".

Mikäli olette epäonnistuneet testeissänne mielestänne tämän ohjeen vuoksi, niin älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä. Hyvitämme ohjeen vuoksi epäonnistuneet testit.

Terveisin,

Kotitesti.fi:n porukka.
 
Kyl mä ainaski ko tikuttelin tän kierron koko ajan kp11-22 niin sain haamuja eka ja sit selvä viivan tummuminen oli kp20 paikkeil niin sit myöskin plussasin r-testissä myöhemmin, eli mun kohalla testit ainakin toimivat kunhan jaksoin tikuttaa tarpeeksi kauan! (eli eka haamua, sitten alkoi haamukin haalistua ja sitä seur. pvänä yhtäkkiä plussa).

Myös kotitesti.fi:n r-testit toimivat hyvin vaikken niide tuloksia meinannukaa uskoa vaiks kolmeen testiin haamun sainkin :D Eli hyvin voin kyl testien puolesta sanoa ainaski omalta kohaltani että toimivat hyvin ku sillon enkun kielisten ohjeide mukaan tein :)
 
mul kävi näin että ei haamuja,mutta plussan näytti vahvana eilen kun se tuli...ja tänään se viiva jo haaleampi. testasin toisellakin tikulla ennen ovista ja se näytti haamua jo silloin ja tämä kotitesti testi ei näyttänyt edes haamua....yhtäkkiä vaan ihan mielettömän tumma viiva ei ois uskonu ees ennen sitä päivää et se ois näyttänyt mitään...meinas usko mennä niihin testeihin...
 
.....en ole kovin paljon ovistestejä tehnyt mutta viime kiertoa tikutin APTEEKIN OMALLA ovulaatiotestillä.Ja aina tuli jonkinlainen viiva,kunnes SELVÄ PLUSSA.Vauvaa emme saaneet aikeiseksi tässä kierrossa,mutta kuukatiset tuli TASAN tarkkaan oikeaan aikaan tuosta tikutetusta ovisplussasta,joten tikut todella toimii.Onhan ne kalliita mutta varmoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kotitesti fi:
Olemme korjanneet testin ohjetta testin tuloksen parantamiseksi.

Testin valmistaja on tarkentanut ohjetta 2007 vuoden lopussa, meille on jäänyt suomennettuun ohjeeseen vanha tulkinta. Tämä varmempi ohje on ollut painettuna englannin kielellä pakkaukseen.

Terveisin,

Kotitesti.fi:n porukka.
Vai on täällä Kotitesti.fi porukka katselemassa kirjoituksia. Ilmankos joka palstalla on koko ajan yritetty Kotitesti.fi :tä mainostaa ja jokainen testi on huippu ja onnistunut. Olen huomannut tuota kauppiaan omaa mainostamista joka puolella. Hieman nolo tuo Kotitesti.fi. Kuinkahan moni näistä ylläolevista kehuista on myös kotitesti.fi:n porukan tekemiä...mietin vain...
 
Oletteko huomanneet, että noi kotitesti. fi:n testit tulee tehdä 10-20 välisenä aikana EIKÄ saa aamupissistä? Tosin negaa niillä itsekin testaillut, mutta ei ovulaatio olekaan kovin todennäköinen, kunhan todistan lääkärille että ole oikeassa siitä etten edelleenkään ovuloi..
 

Yhteistyössä