Kotirobotti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Tänään en tasan ala siivoamaan ennen kun mies nostaa ittesä sängystä ylös ja auttaa. Liian monta kertaa puunaan kämppää yksin, sentään itse humalassa sotkenut, eikä edes pyykkejä lajitellut vaan viskonut kuteet pitkin lattioita. Huomenna on tulossa vieraita, ja tällä menolla kämppä on edelleen kun pommin jäljiltä. Minä en todellakaan ole se joka tämän sotkun siivoaa ittekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
Nytpäs tässä tahallaan kuuntelen musiikkia kovalla että älyää että ois vähän kiireinen päivä eikä hommat poistu jos se ei auta

Miten sen tuosta musiikinkuuntelusta ymmärtää?

Se tietää että mua vituttaa kun hevit pärähtää kovalla kehiin, sillon ois parasta jo nousta ylös ja tulla kysymään missä mättää. Tosin tästä olen jo maininnut. Kello on jo yks..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Eihän se siitä hoitamisesta ole kiinni, vaan se että olishan tuossa heti vähempi siivottavaa jos yhen ongelman poistais. Entä lapset? Eikö ne osaa tehä mitään?

Voi jos olisikin jo eteviä lapsukaisia auttamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Riistä peitot päältä ja potkase persuuksille. Sanot suoraan ja kuuluvasti, ei miehet muuten ymmärrä.

YLÖS JA APUUN! Karjahdus ja sitten toimeksi.

Mä en ole noin brutaali. Jos ei siivoa niin sitten rypee paskassa. Minä voin lähteä kyllä koko päivän kestävälle lenkille jos ei kodin puhtaus kiinnosta. Mä en todellakaan hoida kaikkea yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Riistä peitot päältä ja potkase persuuksille. Sanot suoraan ja kuuluvasti, ei miehet muuten ymmärrä.

YLÖS JA APUUN! Karjahdus ja sitten toimeksi.

Mä en ole noin brutaali. Jos ei siivoa niin sitten rypee paskassa. Minä voin lähteä kyllä koko päivän kestävälle lenkille jos ei kodin puhtaus kiinnosta. Mä en todellakaan hoida kaikkea yksin.

Brutaali? :o

Sä ennemmin väännät volat kaakkoon ja niuhotat sitten.... :D

Ok, lähde lenkille sitten ja siivoatte illalla. Tai kovan nipotuksen kanssa huomenna.

Ei ehi huomenna. Tai sitten vieraat jää tulematta. Huutamaan en rupea enkä persuuksiin potkimaan. Pitäs kyllä tajuta ja viitsiä kehitellä omia ajatuksia, jopa mainitsin että apua tarviin.

aika brutaalilta sä nyt ap kyllä vaikutat tämän ketjun perusteella.
onko aika lähteä löysäämään myssyä ajoissa vaikka.

kun niitä eläimiäkin on siellä noin paljon...
voit varmaan peruuttaa vierailut, jos kulissisi ei tarpeeksi kiillä.
hae tosiaan apua, tuollainen marttyyrimainen vihjailu on kyllä pahimpia mahdollisia asenteita, :snotty:
suostuisitko itse jos mies tekisi tuollaista provoavaa käytöstä

Noin paljon eläimiä-mistäs tiedät monta päätä täällä on?
ja höllämään päätä, kuka jaksaa aina yksin tehdä ja sillon kun pyytää apua niin sitä ei heru, sitten otan kovemman käytöksen kehiin jos ei pyytäminen auta

vaatteita lattialla, kaljapulloja pitkin poikin yms yms, kyllä meis sais osallistua kun kerta itte ryyppäskin, ei oo mikään kulissin pönkittäminen vaan normi kodin siivous

ja marttyyrimaisra vihjailua ei ole vaan suoraa pyytämistä, hohhoijjakkaa sun kanssa. Sen teidän että käskeminen on ihan turhaa, mutta perhana kun saa pyydellä sen miljoona kertaa. Kait mulla on oikeus sitten suuttua ja mököttää.

Noin paljon eläimiä-

oot sitten tyhmäkin vielä.
otan osaa, en tiedä kumman puolesta enemmän, sun, miehesi vai niiden toisten eläinten.'

höllää pipoa ajoissa . kenenkään ei tarvitse tehdä yksin mitään, se on nakki. mies tekee sit kun jaksaa toinen kerta,
siirrä vierailu
onko teillä alkon kanssa ongelmaa. hae apua

Jos mies lupaa siivota niin siihen ei pitäisi enää pyytelyjä tarvita. Sulla taitaa ei ihan olla vähän käsitteet hukassa kun alkon tähän sotket. Ja tyhmäksi väität :O Siis et sä tiedä onko pari gerbiiliä vai kasa villejä deguja, koiria, kissoja-mikä nyt sulle on se "noin paljon eläimiä" tuo on sinällään turha seikka johon tartuit, sillä kyse oli siitä ettei pyyntö tehoa
Ja mies sais kerran kuussaan vaivautua auttamaan, ei viitsi=ei jaksa näin mies-suomisanakirjaa sullekin
toivon sinulta vähän asiallisempaa käytöstä, vai onko itselläsi alkon kanssa ongelma kun sitä tähän olet syytämässä?

tarkoitin niitä kaksijalkaisia eläimiä, mitä nimitystä nyt niistä käytetään -
jos nyt vihdoin tajuaisit -
moni kutsuu vaikka siaksi miestä joka ei jaksa
miksi olet alunperin siis tuollaiseen haksahtanut sitten.

kyllä se on vihjailua jos laittaa musan täysille, minusta se on jopa törkeää kiusaamista.
jos äijä ei auta kuin kerran kuussa, niin kauanko olet katsellut sitä ja onko se ollut ok tähän asti, vai mikä on kilahtanut.

Yhteistyössä