Kotipizza =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Pizza maistui lähinnä vain rasvalta ja suolalta. Pizzan pohja hieman liian ohut, täytteet vähäisiä. Esim. jos pizzan täytteisiin kuuluu oliivi, pizzassa voi olla vain yksi oliivi. Huomautat asiasta ja saat vastaukseksi, että: "Menussahan mainittiin vain yksi oliivi." Hauskaa? No ei, jos verensokeri on alhaalla.

Olen tatuoitu jätkä!

Meilläpäin taas saa hyvää pizzaa. Erehdyin kerran yhteen paikkaan missä sai tosi isoja pizzoja ja maku oli kotipizzan pizzoihin ihan järkky. En tajua miten voi saada yhden oliivin pizzaan kun meidän Kotipizzassa ne täytteet on valmiiks pakattu semmosiin "mukeihin" hygienian vuoksi. Eli jokasta pizzan täytettä on yks "mukillinen"...saa olla aika iso oliivi, että tommosen mukin täyttää.

No älä nyt yleistä. Kotipizza on franchising-yritys: joku perustaa yrityksen ja maksaa Kotipizzalle siitä että saa käyttää heidän nimeään, listojaa ym. Eli jokaisessa paikassa on eri pitäjät ja varmasti siten myös erilaiset tavat tehdä ruokaa ja kohdella asiakkaita. Itse en edes syö pizzaa tms. mutta tosiaan ei voi oikein yleistää että koko Kotipizza on surkea jos parissa paikassa on homma kussut :)

Kotipizzasta saa hyvää pizzaa. Ja täytteet suurin osa kotimaisia ja tuoreita. No ainakin hyvältä maistuu. Jos erehdyt ostamaan näistä kebab-pizzerioista, niin saat kaupanpäälle kasan karvoja ja epämiellyttävän sivumaun. Mistäköhän ne täytteet on ostettu ja miten tuoreita?

Kotipizzasta saa parhaat pizzat. Ei sille mitään voi. Tietenkin oikeassa italialaisessa pizzeria-ravintolassa on paremmat, mutta hinnatkin ovat Kotipizzaa kalliimmat.

mä oon huomannu eron pienten paikallisten kotipizzojen ja huoltoasema-kotipizzojen välillä. lähes poikkeuksetta huoltsikoiden kp:n pizzat on paljon huonompia kuin näiden pienten kaupungeissa sijaitsevien paikkojen...

Yhteistyössä