Hitsi...Mä en kyl tiiä uskallanko ottaa maitoo. Oon huomannut että mun maha on maitolasillisen jälkeen tosi kipee Ja piimää ei oo...Ottaisko silti riskin?!hmmmmm...Alkuperäinen kirjoittaja pim:Mulla auttanut maidon tai piimän juominen. Lasillinen sillai nopeesti. Nykyään kyllä ahkeraan Renniet käytös, maitoa menis muuten monia litroja päivässä.
Tota voisin kokeilla, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Voirastas:teelusikka ruokasoodaa lasilliseen vettä sekoitettuna
Oikeesti? En taida pystyyAlkuperäinen kirjoittaja miina:raskausaikana kuorin perunan ja söin sen raakana,se auttoi minua.
Tämä on auttanut myös mua.Alkuperäinen kirjoittaja miina:raskausaikana kuorin perunan ja söin sen raakana,se auttoi minua.
Tai perunajauhoja veteenAlkuperäinen kirjoittaja Voirastas:teelusikka ruokasoodaa lasilliseen vettä sekoitettuna
kokeile,ei raaka peruna ole niin paha,se maistuu hyvältä ja raikkaalta.Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Oikeesti? En taida pystyyAlkuperäinen kirjoittaja miina:raskausaikana kuorin perunan ja söin sen raakana,se auttoi minua.
ei ei ei ja vielä kerran ei.Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:Lusikallinen ruokasoodaa ja vettä päälle!
et tainnut lukea tekstiäni ensin ? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:ei toi sooda ja vesi mitään herkkua ollut :$ Mutta heti loppu polttelut...
Juu, oli paha pierasta kun oli jo housuissa No ei kai se mittään...Alkuperäinen kirjoittaja kerma:et tainnut lukea tekstiäni ensin ? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:ei toi sooda ja vesi mitään herkkua ollut :$ Mutta heti loppu polttelut...
no ei voi mitään. ei yksi kerta kaiketi haittaa mitään B)