Kotikonsteja helpottamaan närästystä

Eikä muuten toi rennie tee hyvää kielellekkään,multa meni kielestä nahkat.Pakko oli kuiteski käyttää,ku pahimmillaan piimät ja kaikki närästi.Ite en oo testannu tota perunajauhoo ja vettä muuhun ku jos maha ollu sekasi,eli lusikallinen kylmään veteen.Toi sooda on hyvä,mut voi lisätä turvotusta. Tällä hetkellä mulle toimii parhaiten lasillinen kylmää maitoa...
 
raaka peruna
mantelit
hapan maitotuotteet
lyhyet ruokailuvälit
eikä saa mennä syömisen jälkeen heti vaakatasoon
Näitä olen kokeillut vaihtelevalla menestyksellä, en halua syödä rennietä ja aioin sinnitellä loppuun asti koti konstein. Vielä noin kuukausi la.
 
Mua närästi raskauden alussa TODELLA plajon ja käyitn renietä hetken..se vaan aiheutti ummetusta joten jätin sen.
No nyt loppuraskaudessa närästys on palannut, tosin vähempänä, mutta olen kyllä kaikkien konstien jälkeen todennut jäätelön olevan kaikkein paras keino.
Mulla ei toimi mitkään suklaajätskit vaan jotkut raikkaat..uusi piperminttu jäätelö on aika hyvä tuohon=)
 
rennie on hyvä, mut mulla auttaa vain hetken. Yöt tulee nukuttua kahen tyynyn turvin kohoasennossa..
kahvia/teetä vähemmälle.. tosiaan tuo gefilus piimä ja muutkin hapantuotteet. ei puristavia vaatteita..säännöllinen syöminen
 
pinja79
GAVISCON on apteekista saatva lääke... se autto mulla renniestä ei ollu mitään apua!

http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=GAVISCON++HEDELM%C4+ORAALISUSPENSIO&manufacturer=NORDIC+DRUGS


 

Yhteistyössä