Kotikatua katsovat*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin, tanaan se alkaa. Ainut sarja mita jain Suomesta kaipaamaan. Vuosikausia isa ja aiti ovat nauhoittaneet ja lahettaneet maailmalle. Nyt ei tanne parane kai edes kokeilla lahettaa.

Onneksi netista sentaa voi lukea juonipaljastuksia :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Ai niin, tanaan se alkaa. Ainut sarja mita jain Suomesta kaipaamaan. Vuosikausia isa ja aiti ovat nauhoittaneet ja lahettaneet maailmalle. Nyt ei tanne parane kai edes kokeilla lahettaa.

Onneksi netista sentaa voi lukea juonipaljastuksia :wave:
netistä titaa saada vanhat jaksot. ja prismassakin näin , mutta oli aiak klallis, mutta olihan siinä useamman vuoden jaksot.

Joo, olen kanssa niita nahnyt. Olen varmaan jokaisen jakson nahnyt ja nyt taitaa sitten tulla tauko. Tai saa vanhemmat nauhoittaa jaksot ja katsotaan sitten kun tullaan lomalle seuraavan kerran SUomeen.

ostettii juuri meidän äidille se eka boxi synttärilahjaks ja voi luoja mä nauroin itseni kipeeks sille kasarityylille :D
tosi kiva sarja,harmi kun en ikinä muista katsoa :ashamed:

k010.gif

Muistan!!! Ostin juhlan kunniaksi oikein hyvät pullatkin iltakahveelle, jotka keitän kotikaduksi.

No,meilla ulkosuomalaisilla ilo loppui lyhyeen :'( Ei nay netista kotikatu ulkomaille , tekijanoikeusjarjesto Gramexin kanssa aikaan saatu sopimus mahdollistaa levymusiikkia sisaltavien ohjelmien esittamisen ainoastaan suomessa :'( :'( :'(

Yhteistyössä