Kotiintulovaatteet, LA 26.7 ?

Moikka =)

taas kaipaisin neuvoja...mietin mitä vauvalle kotiintulovaatteiksi, heinäkuun lopussa on laskettu aika, eli suht lämmintä kai on. Olin ajatellut sellaista pitkähihaista bodya alle, ja päälle sellainen ''fleece-puku'', ehkä hieman ohuempi kuin oikea fleece, siinä on huppari ja sitten puolipotkarit, sitten kevyt pipo päähän, miltäs kuulostaa?

 
Moi!
Mulla la 29.7. ja itse oon ajatellu ihan vaan pitkähihasia alusvaatteita, eli siis body ja puolipotkarit tai jotku housut. Mutta jos on vähän viileempää niin ehkä jotain vielä siihen päälle. Jos on kova helle niin on mun mielestä aika paljon toi fleece-puku. Kun saattais tulla kuuma jo ilman vaatteitakin. Mutta pitkähihaset olis kyllä hyvä tietenki olla ja ohut lakki. =)
 
mun poika syntyi 26.7 ja tuotiin kotiin vajaan tunnin automatka 28.7 päällä oli puolipotkarit ja pitkähihainen trikoopaita ja myssy päässä. ja ilma oli lämmin. voihan ottaa varalle vaikka jonkun peiton mutta kyllä toi fleece heinäkuussa kuullostaa vähän liialta.
 
olen miettinyt samaa asiaa, että kuinka paljon vauvalle päälle kotimatkaksi.. Meillä ei ole kyllä onneks pitkä ajomatka, mutta eihän vauvalle vilu saa tulla. LA on 16.8 ja silloin on vielä varmasti kohtuullisen lämmintä. Mut ottaen huomioon että kohdussa on se n.37 astetta....
Myssy on hyvä olla, olipa miten lämmin tahansa. Vauvan pää kun on iso muuhun kroppaan verrattuna ja siitä haihtuu eniten lämpöä.
 
Meillä päälle tulee pitkähihainen boby, potkarit ja pipo ja sit siihen ohut virkattupeitto. Alkuun ajattelin haalaria mut en enää. Nyt on kuitenkin tälläkin hetkellä ulkona 16astetta lämmintä ja meillä kotona sisällä 20 joten toi ero ei niin suuri ole ja auto on kuitenkin tukkoinen aina kesäaikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ricita:
Meillä ei ole kyllä onneks pitkä ajomatka, mutta eihän vauvalle vilu saa tulla.
Tohon lauseesseen vaan kommentti että ei sekään hyvä oo jos kuuma tulee. Oikeastaan ihan yhtä huono. Mutta hattu pitää kyllä olla ihan vaan jo sen takia ettei aurinko pääse paistamaan suoraan.
 

Yhteistyössä