R
riimu
Vieras
Katsoin ton typerän aamu tv:n haastattelun. Mun mielestä suurin osa kotiäideistä on omaan tärkeyteensä jumittuneita akkoja. He eivät näe asian toista puolta. Kerron omasta kokemuksesta. Tapausta en tuo julki yksityisuojantakia.
Itse siis tein valinnan, että poika meni perhepäivähoitajalle 2v. Sitä ennnen
isäni hoiti poikaa ja sitten äitini eläkkeelle jäätyään. Eli vein pojat vieraalle hoitoon kotiäitien mielestä. Perhepv-hoito on kodinomaista hoitoa ja meillä ihana hoitaja.
Itse en halunnut jäädä kotiin kolmeksi vuotta. Olin viime vuonna kuukauden
hoitovapaalla pojan hoidon aloituksen takia. Siihenkin jouduin rahat säästämään, jotta ei tarvinnut mieheltä sukkahoujujen ostoon rahaa pyytää.
Kannatan päiväkotia/perhepvhoitoa. Lapseni on viihtynyt ja oppinut paljon uutta, mitä itse en välttämättä pysty tarjoamaan. Olen liki 40 v ja ei ollut lapsista tätä ennen mitään kokekusta. Hoitaja on ollut alalla liki yhtä kauan.
Hän ei kasvata lastamme, mutta on turvallinen päivisin tapahtuvaan hoitoon. Olemme todella onnekkaita saadessamme noin hyvän hoitajan.
Itse en välttämättä pystyisi antamaan niin paljon virikkeitä kuin hän.
En ole oikein lapsirakas, mutta opettelen koko ajan ja opin lisää.
Joku voi saada herneet nenäänsä, mutta saakoot. Poika rakastaa minua ja isäänsä ja me häntä.
Näin meillä.
Itse siis tein valinnan, että poika meni perhepäivähoitajalle 2v. Sitä ennnen
isäni hoiti poikaa ja sitten äitini eläkkeelle jäätyään. Eli vein pojat vieraalle hoitoon kotiäitien mielestä. Perhepv-hoito on kodinomaista hoitoa ja meillä ihana hoitaja.
Itse en halunnut jäädä kotiin kolmeksi vuotta. Olin viime vuonna kuukauden
hoitovapaalla pojan hoidon aloituksen takia. Siihenkin jouduin rahat säästämään, jotta ei tarvinnut mieheltä sukkahoujujen ostoon rahaa pyytää.
Kannatan päiväkotia/perhepvhoitoa. Lapseni on viihtynyt ja oppinut paljon uutta, mitä itse en välttämättä pysty tarjoamaan. Olen liki 40 v ja ei ollut lapsista tätä ennen mitään kokekusta. Hoitaja on ollut alalla liki yhtä kauan.
Hän ei kasvata lastamme, mutta on turvallinen päivisin tapahtuvaan hoitoon. Olemme todella onnekkaita saadessamme noin hyvän hoitajan.
Itse en välttämättä pystyisi antamaan niin paljon virikkeitä kuin hän.
En ole oikein lapsirakas, mutta opettelen koko ajan ja opin lisää.
Joku voi saada herneet nenäänsä, mutta saakoot. Poika rakastaa minua ja isäänsä ja me häntä.
Näin meillä.