M
Milloin
Vieras
Miten toimitaan kun äitiysloma loppuu ja jatkan lapsen hoitoa kotona. Pitääkö hakea jotain kotihoidontuki lappuja KELA:sta vai lähettääkö ne? Lapsi nyt puol vuotias eli vielä 3kk ä-lomaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Tiedätkö muuten että kotihoidontukea saa vain täysiltä kuukausilta?
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Tiedätkö muuten että kotihoidontukea saa vain täysiltä kuukausilta?
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Jaa kyllä mulle sanottiin että täysiltä kk vain. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Ok. Mulle sillo sanottiin että eivät maksa vajaalta kuulta. Ei se sillo onneks paljoo haitannut ku pidin sitten lomat sillee että ei tullut vajaata kuukautta.
TOi on oikeesti hyvä jos maksavat vajaaltakin kuulta. Ei tartte pohtii tän kolmannen kanssa miten vanhenpain loma loppuu ja silti saa sen 300 ?.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Joo, mut siis osan kuitenkin... Kirjoitin vähän väärin... Viimeks mulla oli 4 päivästä kiinni... Ja nyt on samoin 3 päivästä.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:sitä ei makseta alle kk:n ajalta. jos äloma loppuu esim. 20.pv, ja jäät kotihoidontuelle seuraavan kuukauden, saa siitä kymmenestä päivästä myös khtuen. ne siis ei vaan maksa alle kk:n mittaselta ajalta sitä
tajuskohan tästä nyt mtn...