Kotihoidontuki ja vero 0%

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perrri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perrri

Vieras
Tilasin netistä loppuvuodeksi verokortin etuuksille, kun jäin heinäkuun alusta hoitovapaalle ja veroprosentti (27%) tuntui aika suurelle niin pienestä summasta. Prosentiksi tuli 0 ja lähettävät sen suoraan Kelaan.

Nyt mua alkoi pelottamaan, josko mä olen ilmoittanut jotain väärin ja saan sitten kamalat mätkyt. Onko joku muu saanut veroprosentiksi 0? Asuntolainoja ei ole. Ainoastaan pieni opintolaina ja sen pienet korot.

Eiks edes miehen tuloja ole otettu huomioon?
Multa menee 21-22% veroa, lainoja ei ole eikä pahemmin tulojakaan.
En oo kyl kysellytkään prossaalea... ja aina olen joutunut maksamaan
mätkyjä.

Juu, mulla on kans loppuvuodeks 0%. Maksoin alkuvuodesta vähän liikaa, kun tulot tänä vuonna pienemmät mitä oletettiin. Lisäksi korkomenot nousivat, joten loppuvuosi tosiaan 0% ja tämä minulle laskettiin ihan verotoimistosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Eiks edes miehen tuloja ole otettu huomioon?
Multa menee 21-22% veroa, lainoja ei ole eikä pahemmin tulojakaan.
En oo kyl kysellytkään prossaalea... ja aina olen joutunut maksamaan
mätkyjä.

ei vaikuta kotihoidontuen perusosaan miehen tulot.

Ja vuosi on jo aika pitkällä, ei montaa kk ehdi olla 0%. Mun yksi työkaveri on kanssa loppuvuoden 0%, kun alkuvuoden vahingossa maksoi ihan liian suuria veroja

muoks. ja asuntolainan korot on kanssa noussu

Mulla meni alkuvuodesta äitiysrahasta 20% veroja. Nyt syys-joulukuun ajaksi tuli kotihoidontuen veroprosentiksi 0%, just tällä viikolla hain uuden verokortin. Mulla on kyllä asuntolainan korkoja maksettavana, joten se ainakin vähentää verojen määrää.

Yhteistyössä