Hohhoi ei kai kukaan järkevä vanhustenhoidosta ole säästämässä.Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27690801:En allekirjoita. Keneltä ap olisi valmis ottamaan pois, jotta itse saisi leveämmän elämän tekemättä mitään? Vanhuksilta pois pari hoitajaa, mitäpä sillä väliä vaikka uisivat omassa paskassaan muutaman lisätunnin, kunhan ap saa ostaa meikkinsä ja vauvalehtensä? Lapsilisääkään ei tarvitsisi maksaa kuin kahdesta, loput jokainen elättäköön ihan itse.
Ihan omasta halustasi sinä olet niitä muksuja tehnyt, eikö? Turha olla katkera siitä että joku on tehnyt erilaisen valinnan.Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti pahempi:ottaa vaan pirusti päähän, että toiset saa lorvia kotona (ilman velvotteita lastenhoidosta) yli puolet paremmilla tuilla!
Mutta milläs todistat että "Anna on valinnut itse olla työtön mutta Jenni ei"? Tottakai on niitäkin laiskoja jotka valitsevt työttömyyden, mutta ei heidän takiaan voi työttömyyskorvausta laskea niiltäkin jotka ovat aidosti vailla työtä. Kotiäitiys on AINA oma valinta. Kukaan ei sinua pakota jäämään kotiin lapsen kanssa, vaan aina on mahdollista palata töihin tai jos ei ole töitä voit ilmoittautua työttömäksi.Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti pahempi:Miksi se on aina niin, että työttömät ansaitsee tukensa, mutta kotiäidit ei saa saada samaa, koska kotiäitiys on oma valinta... Ku onhan se työttömyyskin todellisuudessa monien oma valinta! Paskanjauhantaa on, että korkeesti koulutetun ei kuuluis ottaa vastaan paskaduunia ym. Joko lasketaan työttömyystuet yhtä alas tai sitten sallitaan muille samat tuet! Kyllä mä nykysellä kodinhoidontuella toimeen tulisin, mutta ottaa vaan pirusti päähän, että toiset saa lorvia kotona (ilman velvotteita lastenhoidosta) yli puolet paremmilla tuilla!
Moni työtön on tehnyt töitä sen verran, että saa ansiosidonnaista Kelasta tai liitosta. Liittoon on maksettu jäsenmaksua joten miksi sitä korvausta pitäisi alentaa? Ei työttömien liiton rahat ole mitenkään pois sun Kelan rahoista.Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti pahempi:Miksi se on aina niin, että työttömät ansaitsee tukensa, mutta kotiäidit ei saa saada samaa, koska kotiäitiys on oma valinta... Ku onhan se työttömyyskin todellisuudessa monien oma valinta! Paskanjauhantaa on, että korkeesti koulutetun ei kuuluis ottaa vastaan paskaduunia ym. Joko lasketaan työttömyystuet yhtä alas tai sitten sallitaan muille samat tuet! Kyllä mä nykysellä kodinhoidontuella toimeen tulisin, mutta ottaa vaan pirusti päähän, että toiset saa lorvia kotona (ilman velvotteita lastenhoidosta) yli puolet paremmilla tuilla!