Kotihoidontuesta... sehän näkkyy jo tilillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
mutta eihän se olekaan nostettavissa ennen ku vasta maanantaina??? vaikka se siis tilillä saldossa näkyy? vai onko se tosi että se on jo nytten saldossa mukana???

nimim. ei mitään hajuu....

Näkyy joo tuolla tilitiedoissa, mutta siinähän ainakin mulla lukee edessä 30.6. eli silloin vasta lävähtää tilille... Tai ainakin mun tilin saldo näyttää 0,53e :D

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Näkyy joo tuolla tilitiedoissa, mutta siinähän ainakin mulla lukee edessä 30.6. eli silloin vasta lävähtää tilille... Tai ainakin mun tilin saldo näyttää 0,53e :D

no hyvä! mie jo ihmettelin...

kiitos :flower: :D

Mä kävin kattomassa eikä mun tilitiedoissa ainakaan edes näy sitä vielä. Ainut kun sielä näkyy on toi lapsilisä mikä tuli torstaina.

No mulle riittää että se raha on sielä sitten maanantaina =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mullakin näkyy, näkyi jo eilen. Aika kumma juttu, kun mulla näkyy ihan tilinsaldossa :O Onkohan niillä jotenkin systeemit sekaisin... osuuspankin tili.

Ai, mullakin on osuuspankki, mutta ei kyllä näkynyt saldossa (valitettavasti :) Oli ihan vaan siellä tilitiedoissa.. Jonkun pitää käydä kokeileen saako sen nostettua jo pois sieltä :)

Siis sehän näkyy TILITAPAHTUMISSA tulevana tapahtumana, ei "tilillä". Tilin saldo on sitten eri asia. En usko että kenelläkään on kotihoidontuki käytettävissä tai nostettavissa, koska se maksetaan vasta 30.6.

Yhteistyössä