Kotihoidontuen päätöksenteon kestoajasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sirpale

Vieras
Heips!

Ajattelin kysyä, että kauanko teillä on yleensä mennyt aikaa siihen, että olette saanut päätöksen kotihoidontuen maksamisesta?
Mä olen jättänyt hakemuksen syyskuussa, eikä vieläkään ole kuulunut Kelalta mitään suuntaan tai toiseen. Rahat alkaa loppumaan hurjaa vauhtia.. :/

Olisi kiva tietää edes jotain suuntaa-antavia aikoja, ennen kun menen käymään Kelalla kyselemässä päätöksen perään. Olenko liian hätäinen?

Ei siinä kyllä noin kauaa pitäis mennä, tarkistukseen tuli päätös kuukaudessa. Oletko kattonu Kelan nettisivuilta omista tiedoista, että onko siellä mitään tietoa? Tai onko hakemus edes perillä, ei olisi tavatonta että sen olisivat hukannet.

Mäkin jätin syyskuussa, ja tänään tuli päätös. Kävin tosin maanantaina pyytämässä Kelassa, että kiirehtisivät päätöstä kun piti sinne jotain papereita viedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin jätin syyskuussa, ja tänään tuli päätös. Kävin tosin maanantaina pyytämässä Kelassa, että kiirehtisivät päätöstä kun piti sinne jotain papereita viedä.

ja mulla se virkailija ihmetteli, ettei päätöstä oltu tehty vieläkään, syyskuun loppupuolella siis jätetty hakemus.

Kiitos Hanna tiedosta! En tiennytkään, että Kelan sivuilla on mahdollisuus tarkistella omia tietoja..

No, ainakin hakemus näyttäisi olevan ilmeisesti perillä, koska siellä luki: Asiakirja saapunut.
Mutta siinäpä se kaikki tieto minun hakemuksesta olikin.. :D
Kyllä taidan minäkin käydä hieman potkimassa vauhtia tähän hommaan - rahattomana on vaikea elää.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sirpale:
Kiitos Hanna tiedosta! En tiennytkään, että Kelan sivuilla on mahdollisuus tarkistella omia tietoja..

No, ainakin hakemus näyttäisi olevan ilmeisesti perillä, koska siellä luki: Asiakirja saapunut.
Mutta siinäpä se kaikki tieto minun hakemuksesta olikin.. :D
Kyllä taidan minäkin käydä hieman potkimassa vauhtia tähän hommaan - rahattomana on vaikea elää.. :/

suosittelen! Yleensä sen kiirehtimispyynnön jälkeen menee pari pv, että päätös tehdään.

Yhteistyössä