E
"Eee"
Vieras
Mitä teen väärin? Tässä on tämmöinen täytettävä kohta:
Haen
___ Hoitorahaa alkaen / ajalle ___________ - ____________.
___ Hoitolisää alkaen / ajalle ____________ - ____________.
* Hoitolisä on tulosidonnainen, jonka määrään vaikuttavat perheen tulot. Hoitolisään vaikuttavat tulot ja tulotaulukon voit tarkistaa täyttöohjeista
___ En hae hoitolisää alkaen / ajalle _________ - ___________.
___ Osittaista hoitorahaa alkaen / ajalle _____________ - _____________.
Lapsesta _______________ (lapsen henkilötunnus)
* Osittainen hoitoraha myönnetään vain yhdestä perheen lapsesta kerrallaan.
Vetäisin tuohon rastin ruutuun tohon hoitorahan kohdalle ja kirjoitin päivämäärän, josta aloitetaan. Sitten kirjoitin lapsen hetun tohon toiseen kentään ja painoin Jatka-nappulaa. Nyt tämä herjaa mulle, että "Valinta osittaisesta hoitorahasta puuttuu." En mä halua mitään osittaista hoitorahaa, joten olen siksi jättänyt rastin laittamatta tohon osittaisen hoitorahan kohdalle. Mitä ihmettä nyt pitäis tehdä? En pääse tosta eteenpäin kun se jatka-nappulan painaminen saa aina aikaan tän saman ilmotuksen...
Ai että kun rakastan tätä Kelan kanssa asioimista...
Haen
___ Hoitorahaa alkaen / ajalle ___________ - ____________.
___ Hoitolisää alkaen / ajalle ____________ - ____________.
* Hoitolisä on tulosidonnainen, jonka määrään vaikuttavat perheen tulot. Hoitolisään vaikuttavat tulot ja tulotaulukon voit tarkistaa täyttöohjeista
___ En hae hoitolisää alkaen / ajalle _________ - ___________.
___ Osittaista hoitorahaa alkaen / ajalle _____________ - _____________.
Lapsesta _______________ (lapsen henkilötunnus)
* Osittainen hoitoraha myönnetään vain yhdestä perheen lapsesta kerrallaan.
Vetäisin tuohon rastin ruutuun tohon hoitorahan kohdalle ja kirjoitin päivämäärän, josta aloitetaan. Sitten kirjoitin lapsen hetun tohon toiseen kentään ja painoin Jatka-nappulaa. Nyt tämä herjaa mulle, että "Valinta osittaisesta hoitorahasta puuttuu." En mä halua mitään osittaista hoitorahaa, joten olen siksi jättänyt rastin laittamatta tohon osittaisen hoitorahan kohdalle. Mitä ihmettä nyt pitäis tehdä? En pääse tosta eteenpäin kun se jatka-nappulan painaminen saa aina aikaan tän saman ilmotuksen...
Ai että kun rakastan tätä Kelan kanssa asioimista...