Kotihoidontuen hakemuksesta, neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä ootte laittanu kohtaan jossa kysytään perheen alle kouluikäisten lasten hoidon järjestämisestä?

Eli kun nuorimmaisesta laitan hoidon päättymään sinä vuonna kun täyttää 3v. Niin mitä ootte laittanu muista alle kouluikäisistä, minkä päättymispäivämäärän, sen vuoden jona täyttää 7v. vai?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä olen siihen kohtaan laittanut että kotona koska kotonahan tuo esikoinenkin on. Vai tarkoitatko jotain päivämääriä? Niitä en ole laittanut.

Joo päivämääriä, kun siinä kysytään, että mistä alkaen/ajalle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä ootte laittanu kohtaan jossa kysytään perheen alle kouluikäisten lasten hoidon järjestämisestä?

Eli kun nuorimmaisesta laitan hoidon päättymään sinä vuonna kun täyttää 3v. Niin mitä ootte laittanu muista alle kouluikäisistä, minkä päättymispäivämäärän, sen vuoden jona täyttää 7v. vai?

Mä laitoin siihen sen päivämäärän jolloin koulu alkaa.

No juu kun tarkemmin muistelen niin laitoin siihen esikoisen kohtaan samat päivämäärät kuin kuopuksen kohdalle. Saahan niitä sitten muuttaa jos johonkin kerhoon tms. mennään.

*muoks* Koska sitten kun esikko menee kouluun niin kuopuskin jo 5v joten mitään kotihoidontukea ei enää silloin makseta. Siksi esikon kohtaan samat päivät kun kuopuksen.

Yhteistyössä