kotihoidontuen hakemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joanna

Vieras
enskuussa loppuu mammaloma ja hoitovapaalle jään. en muista miten viimeksi toimin,mutta kuinkas mun kannattaa se hakemus sinne kelaan laittaa? ne tuskin sieltä lähettää sitä niin et saan ihan itte sen hakee ja lähettää. tarvitanko siihen miehen tuloista liitettä? kuntalisä on varmaan ihan joka kunnassa erilainen. täälä sitä saa mutta haetaankohan sekin kelasta..plaah.

Mulle ne lähetti ainakin sen kotihoidontuen hakemuksen ä.loman loppupuolella kotiin. Pelkkään kotihoidontukeen ei tarvi miehen tuloja. Hoitolisää varten tarvitsee. Siihen kai oikeutettu, jos miehen tulot (ja mahdolliset muut tulot) alle 3400e/kk brutto. Kuntalisästä en tiedä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mulle ne lähetti ainakin sen kotihoidontuen hakemuksen ä.loman loppupuolella kotiin. Pelkkään kotihoidontukeen ei tarvi miehen tuloja. Hoitolisää varten tarvitsee. Siihen kai oikeutettu, jos miehen tulot (ja mahdolliset muut tulot) alle 3400e/kk brutto. Kuntalisästä en tiedä mitään.

ok. mä tuossa just itte laskin ettei me saada hoitolisää kun kesällä nousee mihen tulot kun koulu loppuu ja ennen kesääkin sais vaan 66? ja siitä verot pois. onneks täälä on toi kuntalisä.

Yhteistyössä