Kotigastronomi ja muiden tuotteiden jälleenmyyjät huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Jos ootte myyny tuotteita työpaikalla tai vastaavissa paikoissa niin miten ootte sen homman alottanu? Ootteko vaan vieny esitteen ja tilauslomakkeita? Vai ensin mainostanu asiaa ja kysyny et oisko kukaan kiinnostunu? Ootteko esitteeseen laittanu tiedon kuka tuotteita välittää? Mä haluisin töihin viedä et jos sieltä sais asiakkaita lisää, mut kun en tiiä miten sen homman ottas esille...

Mä vaan vein Oriflamen kuvaston työpaikalle ja laitoin kuvaston päälle lapun kuka olen, mihin mennessä haluan tilaukset sisäisellä postilla tai sähköpostilla ja kuinka ja koska haluan maksun. En tiedä tilaako kukaan, mut eipähän jää yrittämättä.
Kysyin yhdeltä työkaveriltani että saahan esitteen tuoda, kun en ollut varma mikä yrityksen politiikka tällaista myyntiä kohtaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja Muuan:
Mä vaan vein Oriflamen kuvaston työpaikalle ja laitoin kuvaston päälle lapun kuka olen, mihin mennessä haluan tilaukset sisäisellä postilla tai sähköpostilla ja kuinka ja koska haluan maksun. En tiedä tilaako kukaan, mut eipähän jää yrittämättä.
Kysyin yhdeltä työkaveriltani että saahan esitteen tuoda, kun en ollut varma mikä yrityksen politiikka tällaista myyntiä kohtaan on.

Kiitti sulle. Vähän tuon suuntasta olen itsekin ajatellu... Olisko muita?

Jos teillä on töissä joku yhteinen kahvihuone tms. vie esite ja tilauslomakkeet sinne pöydälle, myyjän kohdalle omat yhteystiedot ja merkkaa viimeinen tilauspäivä. Mitään ei tarvitse erikseen asiasta välttämättä mainita, kyllä kiinnostuneet huomaa esitteen ja kysyvät kyllä tarvittaessa sinulta.

Noihin asioihin apua saa yleensä siltä, kenen kautta on toimintaan lähtenyt mukaan... :whistle:

Mutta mä olen vienyt ihan esitteen ja tilauslistoja ja sanonut, että myyn tällaisia tuotteita että jos joku haluaa tilata jotain. Yleensä ihmiset kyselee jo silloin perusasioita tai sitten kahvitauolla tms. myöhemmin. TIETENKIN niissä pitää olla yhteystiedot!!! Ja yleensä sanon jonkun päivämäärän mihin mennessä toivon tilaukset. On helpompi kasata tilaukset sitten ja tilata kerralla kun niin että yksi tuo lapun heti, toinen seuraavana päivänä, kolmas viikon päästä... Ja suurin osa ei koskaan, koska ajattevat että onhan tässä vielä aikaa ja sitten unohtavat koko jutun. Eli selkeä päivä koska jätän tilauksen ja siihen mennessä ehtii mukaan ja sitten toimitus n. 10 päivässä tilauksen jättämisestä laskun kanssa.

Yhteistyössä