Kotidopplerin käytöstä - huomio kaikki jotka kokeilleet!!

Mulla ollut käytössä toi perusmalli!
Äänet sain kuuluviin rv12 ja tosi selkeesti vasta vähän myöhemmin..
Mäkin oon hoikka joten en tarkkaan voi sanoa, mutta mun mielestä rasvan määrällä ei pitäis olla väliä! Mullakin on myynnissä muuten tollanen...

Kuulin äänet tässä toisessa raskaudessa 9+, edellisessä raskaudessa myöhemmin kun laite tuli vasta n. 12+. En tiedä onko toi meidän laite mikä malli, tollanen ruma valko-vaaleanpunainen tyhmänmuotoinen kone, mutta toiminut on ihan hyvin :p
Mulle on kyllä kätilö sanonut, että rasvapatjan paksuus mahalla huonontaa ainakin ultralla katselua, luulis että sama homma olisi siis dopplerin kanssa.

Minä olen saanut äänet kuuluviin rv 10-12. Noilla viikoillahan sitä kuunnellaan ihan häpyluun päältä/läheisyydestä, koska kohtu on vielä kovin matalalla. Eli ei vielä pitäis mahamakkaroiden vaikuttaa kuuluvuuteen.

Moikka :wave: Minulla on tuo kalliimpi AngelSound ja paljon makkaraa vatsassa :ashamed: Äänet sain kuulumaan vasta rv 14. Meinasin jo hätääntyä kun ei kuulunut muuta kuin suolistoääniä ja oma syke. Mutta sieltä se sitten ihan sattumalta pitkän etsinnän jälkeen löyty juuri silloin kun sitä eniten kaipasin :heart:
Minulle ainakin sanottiin neuvolassa ja lapsettomuusklinikalla, että tuo rasvakerros vaikuttaa niiden äänien kuulumiseen.

Itselläni myös vatsamakkaraa löytyy ja silti sain perusmallilla äänet kuuluviin joskus 10 viikon jälkeen. Joskus sai aika kauan vain hakea ääniä, kun istukan viuhe tuntui kuuluvan aina herkemmin. Minullakin olis tuo myynnissä, ostettu vuodenvaihteessa joten lähes uusi. Geelipurkin saa mukaan.

Kyllä alan tosiaan himoita jo moista salakuuntelulaitetta, vaikka menee vielä viikkoja ennenkuin mitään tämän mursun nahan alta kuuluu.... pakko tietty ensin oottaa tiistain alkur. ultraan, että tietää onko siellä varmasti pieni sydän jota kuunnella!

Tiqustiina
Mulla olis kanssa toi angel sounds doppleri,se versio missä ei näy digitaalisena syke ja doppleri on "sydämen" mallinen.
Ostettu tuossa alkuvuodesta eli ei mikään vanha.ei ole enään käyttöä.Laittakaas yv,jos kiinnostais ostaa. :wave:

9+3, mutta kohtu on todella edessä. Aikaisemmista kuulunut vasta 13+ ( ä-neuvolassa )kun kohtu todella taaksepäin kallellaan. Istukan sijaintikin saattaa vaikuttaa kuuluvuuteen. Perus doppleri meilläkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Mulla olis kanssa toi angel sounds doppleri,se versio missä ei näy digitaalisena syke ja doppleri on "sydämen" mallinen.
Ostettu tuossa alkuvuodesta eli ei mikään vanha.ei ole enään käyttöä.Laittakaas yv,jos kiinnostais ostaa. :wave:
Komppaan, mulla sama malli ja toistaiseksi vielä vapaa... :)
Mun on varmaan hiukan vanhempi, mutta toimiva ja siisti!

Yhteistyössä