V
"viiru"
Vieras
Olin tänään puistossa poikani kanssa. Oli oma lomapäivä ja poika lomalla myös hoidosta.
Menimme aamusta puistoon leikkimään. Pojalla ikää 4 v.
Poika leikki normaalisti kuten tuon ikäiset leikkii puiston leluilla.
Pari mammaa tuli puistoon. Oli jälkikasvua poikani ikäistä ja vauveleita vaunuissa.
Heidän kullanmurunsa tulivat leikkimään myös poikani kanssa. Ottivat leluja kädestä ja tönivät
jne. Äidit eivät mitenkään puuttuneet murujensa käytökseen. Poikaani lopuksi sitten tönäistiin
näistä toinen poika kotimammojen.
Poikani rupesi itkemään ja menin väliin sanomaan pojille ettei toisilta viedä leluja eikä tönitä eikä löydä.
Kylläpä kotimammat olivat paikalla heti ja haukkuivat minut huoraksi sun muuksi lapsiensa kuulllen. Eli minä uskalsin suojella poikaani ja vain sanoa näille lapsille miten ei saa tehdä.
Mulle riitti kyllä nämä ämmien kansoittamat puistot kotiäiten.
Siis ovatko nykyajan kotimammat tälläisia.
Menimme aamusta puistoon leikkimään. Pojalla ikää 4 v.
Poika leikki normaalisti kuten tuon ikäiset leikkii puiston leluilla.
Pari mammaa tuli puistoon. Oli jälkikasvua poikani ikäistä ja vauveleita vaunuissa.
Heidän kullanmurunsa tulivat leikkimään myös poikani kanssa. Ottivat leluja kädestä ja tönivät
jne. Äidit eivät mitenkään puuttuneet murujensa käytökseen. Poikaani lopuksi sitten tönäistiin
näistä toinen poika kotimammojen.
Poikani rupesi itkemään ja menin väliin sanomaan pojille ettei toisilta viedä leluja eikä tönitä eikä löydä.
Kylläpä kotimammat olivat paikalla heti ja haukkuivat minut huoraksi sun muuksi lapsiensa kuulllen. Eli minä uskalsin suojella poikaani ja vain sanoa näille lapsille miten ei saa tehdä.
Mulle riitti kyllä nämä ämmien kansoittamat puistot kotiäiten.
Siis ovatko nykyajan kotimammat tälläisia.