Kotiäidit hyökkäsivät puistossa henkisesti minua vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viiru"

Vieras
Olin tänään puistossa poikani kanssa. Oli oma lomapäivä ja poika lomalla myös hoidosta.
Menimme aamusta puistoon leikkimään. Pojalla ikää 4 v.
Poika leikki normaalisti kuten tuon ikäiset leikkii puiston leluilla.
Pari mammaa tuli puistoon. Oli jälkikasvua poikani ikäistä ja vauveleita vaunuissa.

Heidän kullanmurunsa tulivat leikkimään myös poikani kanssa. Ottivat leluja kädestä ja tönivät
jne. Äidit eivät mitenkään puuttuneet murujensa käytökseen. Poikaani lopuksi sitten tönäistiin
näistä toinen poika kotimammojen.
Poikani rupesi itkemään ja menin väliin sanomaan pojille ettei toisilta viedä leluja eikä tönitä eikä löydä.
Kylläpä kotimammat olivat paikalla heti ja haukkuivat minut huoraksi sun muuksi lapsiensa kuulllen. Eli minä uskalsin suojella poikaani ja vain sanoa näille lapsille miten ei saa tehdä.
Mulle riitti kyllä nämä ämmien kansoittamat puistot kotiäiten.
Siis ovatko nykyajan kotimammat tälläisia.

uskomatonta käytöstä!
Meiän puistoissa komennetaan omien ja toisten lapsia,ei hulluna kiljuen vaan ystävällisen tiukasti,eikä ikinä kukaan valita tai pahastu moisesta.Käyttäydyithän itse asiallisesti? vaikka tietysti ärsytti koltiaisten käytös...

Ylipäänsä ihmisten käytöstavat tänäpäivänä uskomattomia, siis ihan hanurista! Pienimmästäkin haistatellaan ja soitetaan suuta, mennään henkilökohtasuuksiin! Ajan ilmiö, ikävä sellainen.

tää oli vähän samaa sarjaa kun mun puistokokemus... ojensin lastani(3v.) joka juoksi metsään josta en nähnyt häntä. huusin hänet luokseni ja otin puhutteluun, että tuolla tavalla ei karkailla. Eräs mamma tulikin siihen sitten paasaamaan kuinka sairas olen kun huudan lapselle ja jos olen masentunut niin pitää hakea apua... kaverin kanssa hieman tyrmistyttiin että ai, nykyaikana lasta ei siis saa komentaa eli varokaakin ojentamasta EDES omaanne kun tekevät jtn tyhmää. Muuten voit itse saada saarnat...

ap, älä välitä! nämä oli niitä meidän nicopetterijessicamaire-ei-ainakaan-tee-mtn-pahaa-äitejä.

Mä tiedän että mun lapseni ei ole täydellinen ja siksi hänellä on rajat. sori vaan perfect mamas...

Yhteistyössä