Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunutko??:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Mä olen 2-, 3- ja 5-vuotiaiden yksinhuoltaja ja hyvin ehdin tehdä kaiken. Imuroin 1-2krt päivässä ja pesen lattiat (maton välit) joka toinen päivä, ei kerry paljoa siten. Tiskit koneeseen heti käytön jälkeen, kuten myös koneen tyhjennys heti kun valmis. Pyykkiä pesen 2 koneellista/päivä. Ukoilua aamulla ja iltapäivällä. Ystäviä tapaan lähinnä v.loppuisin, arkisin ei kyllä ehdi kyläillä.
haluaisitko vähän kertoo kellonaikoja..miten ja mis järjestykses teet kaiken???
ei voi ku nostaa hattua..miten mä en saa aikaiseks mitään..
No tällä hetkellä opiskelen ammattikorkeassa, joten nyt lapset hoidossa. Mutta jos nyt otetaan esimerkki esim.loma-ajalta/ajalta ennen opintojen jatkamista. Eli... Herätään aamulla 7-8, kahvi päälle (laitan illalla porot ja veden valmiiksi), kahvin tippumisen aikana keitän puuron/teen voileivät lapsille. Lapset syö, kun minä juon kahvin. Aamupalan jälkeen raivaan pöydän heti, astiat koneeseen ym. Lapsille puen päälle tämän jälkeen päivävaatteet. Lasten leikkiessä teen ruuan (eli n.klo 9), ulos lähdemme yleensä 10-10.30. Sisälle tullessa aina vaatteet kaikki omille paikoilleen naulakkoon...Imuri on mulla aina eteisessä valmiina (helpompi kun aina kaivaa siivouskomerosta), silloin imuroin eteisestä hiekat. Lapsille ruoka, jonka jälkeen päiväunet. Imuroin koko asunnon lasten käydessä nukkumaan. Päikkäreiden jälkeen sitten välipala..Toisen ruoan teen tuossa 3 maissa, syödään 4-puo 5 aikaan, jonka jälkeen taas ulos. Ja samat rutiinit kun aamulla

Sitä en sano, ettenkö väsynyt olisi, mutta hyvin kuitenkin ehdin kaiken tekemään, vai onko mun lapset sitten niin omatoimisia, kun leikkivät paljon yhdessä.