kotiäiti iltatöihin?

• Viestiketjun aloittaja äiskäliini
  • Ensimmäinen viesti
äiskäliini
onko kenelläkään kokemusta iltatöistä ja lapsi kotona?
Oon miettiny että sais vähä lisätienestä jos kävis iltatöissä kun mies tulee töistä.
Mies siis olisi lapsen kans.
Mistä kannattaisi kysellä ja etsiä?
Miten itse löysit töitä?
kokemuksia kehiin :)

Meillä mies päivät töissä ja minä tytön kanssa kotona ja illalla minä töissä ja mies lapsen kanssa kotona.Hyvin on mennyt eikä oo tarvinnu lasta viedä päiväkotiin,nyt kylläkin käy 2 kertaa viikossa seurakunnan kerhossa...tämä on sopinut meille hyvin,välillä vaan yhteinen aika kortilla kun viikolla paljon ehi näkemään...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Meillä mies päivät töissä ja minä tytön kanssa kotona ja illalla minä töissä ja mies lapsen kanssa kotona.Hyvin on mennyt eikä oo tarvinnu lasta viedä päiväkotiin,nyt kylläkin käy 2 kertaa viikossa seurakunnan kerhossa...tämä on sopinut meille hyvin,välillä vaan yhteinen aika kortilla kun viikolla paljon ehi näkemään...
Mistä etsit iltatöitä? onko teillä minkä ikäinen lapsi?
oon miettiny et voisko sitä vaan soitella kauppoihin tms. et tarvivatko apua esim. hyllyjen järjestelyssä ym.

vieras
Kaverini käy siivoamassa. Lehdenjako vois olla yksi, tai kauppaan iltavuoroja tekemään tai siivoamaan. Ainakin meidän lähikauppa hakee tämän tästä kyseisiin hommiin henkilökuntaa.

kiitos ja lisaa apuja :)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaverini käy siivoamassa. Lehdenjako vois olla yksi, tai kauppaan iltavuoroja tekemään tai siivoamaan. Ainakin meidän lähikauppa hakee tämän tästä kyseisiin hommiin henkilökuntaa.
pitäisikö vaan soitella kauppoihin tarviiko siivoojia? paljonhan tienaa?

vieras
nykyään siivoustyöhönki tarvitaan koulutus ja/tai kokemusta alalta.tietty johonki lähikauppaan vois päästä mut yleensä niilläki on siivousfirmat palkattu siihe hommaan.aina voi kysyä!

vieras
Kun sain nuorimmasta vielä kotihoidontukea,olin iltatöissä siivoajana kylpylässä.Kannattaa kysellä paikallisilta siivousfirmoilta olisiko heillä iltatöitä.Kaupoissakin on hyvin yleisesti siivousfirmat siivoamassa.Minä ainakin tykkäsin siitä,ettei lasta tarvinnut viedä päivähoitoon,mutta sain silta käydä välillä töissä ja "virkistymässä".

Minä olen töissä myyjänä iltaisin kun mies tulee kotiin. Teen myös viikonloppuja.
En kuitenkaan joka ilta ole, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ens kuussa oli kaikki lauantait töitä. Mutta kaikki on ekstraa kotihoidontuen päälle mitä saan palkkaa. =)

Mä olen tehnyt pelkkää iltavuoroa / viikonloppua kaupan kassalla. Kannattaa ottaa yhteyttä suuriin kauppoihin (Prisma, Cittari, Euromarket,jne..) Suuressa kassapatterissa on yleensä enemmän paikkoja kuin pikkukaupoissa. Ja toisaalta, työ on äärettömän yksinkertaista, eli voit käydä harvoin töissä ja pysyä silti "ajan hermolla". Suosittelen kyllä.

Yhteistyössä