Vieras
Mietin että kun te puolustatte aina lasten kotona oloa ja rakkauden saantia niin oletteko ajatelleet asiaa siltä kannalta että kun lasta kasvatetaan yhteiskuntakelpoiseksi niin se kotona annettu rakkaus ei välttämättä riitä kokonaisuuteen lapsen tulevaisuuden kannalta. Se että lapsi on kotona kasvatettu ja rakastettu ei tee lapsen tulevaisuudesta välttämättä yhtään sen parempaa kun tarhassa ja kotona hoidetun.
Muistakaa myös kun kiittämättöminä haukutte meitä äitejä jotka pidämme työssä käynnistä vieden lapset hoitoon ja meillä on siis muutakin elämää kun lapset ja koti että minun ansiostani te voitte olla kotona yhteiskunnan rahojen turvin. Ilman minua ja minun kaltaisiani yhteiskunnalla ei olisi varaa maksaa teille kodinhoidon tukea.
T: ei katkera mutta harmittaa mustavalkoisuus
Muistakaa myös kun kiittämättöminä haukutte meitä äitejä jotka pidämme työssä käynnistä vieden lapset hoitoon ja meillä on siis muutakin elämää kun lapset ja koti että minun ansiostani te voitte olla kotona yhteiskunnan rahojen turvin. Ilman minua ja minun kaltaisiani yhteiskunnalla ei olisi varaa maksaa teille kodinhoidon tukea.
T: ei katkera mutta harmittaa mustavalkoisuus