Koti pakettiin ja pussiin :(

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Meidän lapsuudenkoti on nyt myyty. Äiti muuttaa rivitaloon. Äidin kannalta ehdottoman hyvä asia, ja muutenkin - siihen taloon ei meistä kellään ole enää paluuta asumaan. Silti tuntuu haikealta ja surulliselta :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
miksi ette ostaneet sisarusten kesken sitä pois? :hug:

Mitä hyötyä siitä olisi ollut? Äiti ei siinä pysty enää asumaan, ja sisaruksista kaikilla muilla paitsi mulla on jo omistusasunto. Enkä mäkään ole takaisin sinne pikkukylään muuttamassa...

Samoissa tunnelmissa minä täällä olen jo ennakkoon. Vanhemmat muuttamassa meidän talosta. Olen asunu siellä kunnes muutin pois kotoa, ei muutettu ikinä vanhempien kanssa. Olen myös välillä kuvitellut että joskus asuisin siellä oman perheen kanssa mutta talo vaatisi niin paljon remppaa että ei onnistuisi ihan heti kuitenkaan.
Uskon että sitten kun vanhemmat muuttavat niin on tosi surullista mulle myös. Onneksi on sentään vanhemmat tallella vaikka eri osoitteessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja EH:
Samoissa tunnelmissa minä täällä olen jo ennakkoon. Vanhemmat muuttamassa meidän talosta. Olen asunu siellä kunnes muutin pois kotoa, ei muutettu ikinä vanhempien kanssa. Olen myös välillä kuvitellut että joskus asuisin siellä oman perheen kanssa mutta talo vaatisi niin paljon remppaa että ei onnistuisi ihan heti kuitenkaan.
Uskon että sitten kun vanhemmat muuttavat niin on tosi surullista mulle myös. Onneksi on sentään vanhemmat tallella vaikka eri osoitteessa :D

Sitä mäkin olen järkeillyt, että helpompaa on luopua tällain vähitellen... äiti on kuitenkin sentään vielä olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

Mitä hyötyä siitä olisi ollut? Äiti ei siinä pysty enää asumaan, ja sisaruksista kaikilla muilla paitsi mulla on jo omistusasunto. Enkä mäkään ole takaisin sinne pikkukylään muuttamassa...

no sitten, mää ajattelin että jos kellään ei viel ole omaataloa..
ja toki oletin että asut itte samalla paikkakunnalla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

no sitten, mää ajattelin että jos kellään ei viel ole omaataloa..
ja toki oletin että asut itte samalla paikkakunnalla :ashamed:

Kaksi meistä viidestä asuu samalla paikkakunnalla, muut kaukana muualla.

Kaiken huipuksi kun viikonloppuna pakkaushommiin meen, mies ja poika jää kotiin. Eli mun pitää olla siellä yksin! Tai ei yksin, onhan äiti ja sisarukset paikalla, mutta mun omat läheisimmät on kaukana.

Ja jotta kaikki olisi "täydellistä", sunnuntaina on mun isän 23-vuotiskuolinpäivä. Surullista sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikö teillä sisaruksilla kiinnostanut ostaa paikkaa vapaa-ajan viettopaikaksi?

Se vaatis niin hirveästi rempaa, että ei oikein kannata... ja on niin julmetun kokoinen pytinki ja valtava puutarha, ettei sitä kukaan ehtisi kunnossa pitää - enkä mä usko, että kellään meistä varaakaan moiseen olisi. Ja sitten sekin pointti, että kun mennään kotiseudulla käymään, veljen ja siskon luokse pääsee aina yöksi kyllä.

Missä päin lapsuudenkotisi on? Me taas haaveillaan paikkakunnan vaihdoksesta, nyt kun lapsetkin vielä pieniä se olis mahdollista toteuttaa hyvin ennen koulujen alkamista.

Yhteistyössä