Tara-Milana
Mä en tiedä mitä enää voisin tehdä. Olen sairaslomalla ja ihan uupunut. Tänään oli miehen harvinainen vapaa päivä ja tietenkin sen pitää siivota, kun mä en j a k s a . Se osaa tehdä siitä niin suuren numeron ja aina samat tappelut aiheesta. Yleensä jaksan selittää sille mikä on tilanne ja miksen itse jaksa tehdä mitään. Mutta tänään en enää jaksanut, viimeksi riideltiin tästä asiasta, samoilla sanoilla vajaa viikko sitten. Alan kohta pelkäämään mieheni vapaapäiviä, kun se tietää aina sitä riitaa. Kun silloin tällöin saan jotain aikaiseksi, mies valittaa, etten ole tehnyt tarpeeksi, se lamauttaa taas toimintakykyni miniimiin. Yleensä yritän siivota kun mieheni on töissä, koska tiedän tekeväni kaiken hitaammin kuin hän. Tää on turhaa valitusta. Moni varmaan ajattelee, että "ota itseäsi niskasta kiinni" ja tee miehellesi kerrankin kiva vapaa-päivä eli kuuraa ja pese ed. päivä (niinhän voisin tehdä ja olla sitten ihan väsynyt koko hänen vapaapäivänsä, millä sinäänsä ole mitään merkitystä, koska muutenkin nukun paljon). Sitten tulisi varmaan riita siitä, ettei voida tehdä mitään yhdessä. Mä en tiedä, piti jonnekin purkaa tämä paha olo. On se depressio vaan itsearvoa laskeva sairaus.