Tää on sun toinen siis?, kumpi tuli?Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:Tosiaan tuossa vaiheessa kun ei meinaa mikään upota niin annoin itelleni luvan syödä just sitä mikä milloinkin uppos. Ei sitä vaihetta onneks kovin montaa viikkoa kestänyt, muuten ois voinu painonnousu olla aika huimaa. Mulle uppos kaikki epäterveellinen ja suolanen. Sipsit, hampurilaiset, pizzat, tortillat, nuudelit... Sama vaihe taas päällä että mieli tekee kaikkea epäterveellistä, mut onneks toistaseksi melkein kaikki muukin uppoaa, mutta epäilen että parin viikon päästä on tilanne toinen.
Sanle 5+3
Njoo, mä en kyllä allekirjoita tuota ollenkaan. Kaksi poikaraskautta ja mielihaluja on ollut ihan laidasta laitaan ja erilaisia molemmissa raskauksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:Ja muuten vielä tuosta että vaikuttaako lapsen sukupuoli äitin mielihaluinin niin ite tavallaan uskon että voi vaikuttaa, mutta voihan se ihan taikauskoakin olla. Eihän nimittäin alkio, esim, mulla tällä hetkellä 5+5 viikolla voi mitenkään erittää vielä jotain tyttö/poikahormoneja jotka vaikuttas siihen mielitekoon. Mutta itellä on kyllä vahva poikaolo nytkin. Mun serkulla teki raskausaikana mieli kaikkea raikasta ja söikin tosi paljon marjoja ja hedelmiä ja hänellä on 2 tyttöä ja minä hampparimärssäri sain siis pojan. Mutta tää nyt menee samaan kategoriaan mahanmuodon, yliaikaisuuden, sykkeiden ja sun muiden "merkkien" kanssa.