Kostoksi(?) fb tunnuksillani mentiin sisään ja säädettiin, mitä tehdä?

Eli todennäköisesti kostoksi henkilö, joka tiesi tunnukseni meni ja sulki tilini, sen jälkeen muuttiparisuhde tilannettani, (olis siis avannut sen uudelleen), kirjoitteli viestejä (inbox) ja muutti lopulta salasanan takaisin.
Mitä teen? Soitin ja kysyin poliisilta apua, niin sanoi että tuskin voin todistaa mtn??
Sähköpostissa on tallessa tehdyt toiminnot. Salasanatkin vaihdoin, joka paikkaan.
 
vieras
Ihan omaa tyhmyytytäs jos joku tietää tunnuksesi. Miksi asia pitäis mitenkään kostaa. Tämä tyyppi pois kavereista etkä ole muutenkaan enää tekemisissä, eiköhän se riitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan omaa tyhmyytytäs jos joku tietää tunnuksesi. Miksi asia pitäis mitenkään kostaa. Tämä tyyppi pois kavereista etkä ole muutenkaan enää tekemisissä, eiköhän se riitä.
No onpas lapsellista :eek: Minä antaisin olla kavereissa ihan vain näyttääkseni, että olen tuollaisten asioiden yläpuolella :)

 
juu
No voithan piruuttasi ilmoitella poliisille ja samoin facebookin ylläpitoon. Onko tämä tehty sun tietokoneella vai jonkun toisen? Tällöinhän ip osoitteen voi ehkä mahdollisesti saada talteen or not.

Ja hyvä ihminen hanki kunnon tunnus! Ei mitään höpöhöpöä, vaan hankit kunnon salasanaohjelman, jonne laittelet kaikki salasanasi. Se ehdottaa sulle salasanoiksi niin vaikeita murtaa, ettei niitä voi myöskään ulkoa muistaa. Sieltä aina kopioit sen ja laitat kaikkiin, niin sähköpostiin kuin muihin. Näin ollen sun ei tarvi muistaa kuin yksi ainoa salasana, ja senkin laitat niin hemmetin vaikeeksi etkä laittele sitä siihen koneelle jos joku on lähettyvillä. Keepass on esimerkiksi tämmöinen ohjelma

On oma moka, jos salasanat ovat niin helppoja ja niitä käsitellään leväperäisesti (sama se vaikka joku kurkkiikin, miksi annat kurkkia?), sitten tapahtuu tämmöistä. Pitää itse olla vastuussa omasta tietoturvasta.
 
maximillianna ei pääse kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan omaa tyhmyytytäs jos joku tietää tunnuksesi. Miksi asia pitäis mitenkään kostaa. Tämä tyyppi pois kavereista etkä ole muutenkaan enää tekemisissä, eiköhän se riitä.
Ei mun tarvi kostaa, vaan mulle kostona.. Ei ole kavereissa, eikä olla tekemisissä.
 
vieras
Mun oma läppäri on koko ajan kotona auki ja samoin fb kirjautuneena. Ei tarvitse edes tietää tunnuksia, jotta pääsisi säätämään. Ei kyllä ole tullut mieleenkään, että joku meillä käyvä tekisi tuollaista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun oma läppäri on koko ajan kotona auki ja samoin fb kirjautuneena. Ei tarvitse edes tietää tunnuksia, jotta pääsisi säätämään. Ei kyllä ole tullut mieleenkään, että joku meillä käyvä tekisi tuollaista...
Tekijä ei käynyt meillä vaan tiesi tunnukseni ja kostoksi jostain(?) teki mitä teki.
 

Yhteistyössä