kossu päivässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ap vi..u kun olen nainen ja juonut tänään vanhojen päälle jo litran vodkaa mietin vaan että a: pitäiskö olla huolissaan(evvk) vai juoda toinenkin litra ainii vit...uks join vettä välillä stna
 
vierailija
Nyt on kesä. Ja mikäs sen mukavempaa ku tissutella hyvässä seurassa. Mut mitä tarkoitit pupuhaalareilla?
Pitkään juoneet päätyvät lopulta hoitolaitoksiin deekuille mikäli eivät kuole ennen sitä. Pupuhaalari laitetaan ylle vaippojen kanssa ja vetoketju on selässä ettei pääse käpelöimään. Jos juot niin juo mutta keksi jotain muuta kun kirjoittelun keskustelupalstalle. Tympii kun on joutunut hoitamaan kaltaisiasi.
 
vierailija
Pitkään juoneet päätyvät lopulta hoitolaitoksiin deekuille mikäli eivät kuole ennen sitä. Pupuhaalari laitetaan ylle vaippojen kanssa ja vetoketju on selässä ettei pääse käpelöimään. Jos juot niin juo mutta keksi jotain muuta kun kirjoittelun keskustelupalstalle. Tympii kun on joutunut hoitamaan kaltaisiasi.
Ach. Emmä nyt koko aikaa juo. Mut sillon tällön mukavaa ja mikä sä olet mua estään jos kippistelen toisen kanssa. Ja mua tympii autolla ajat kun päästää mikro hiukkasia mun keuhkoihin. Kaikki autoilijat maksakoot syöpähoidot tympii maksaa niitä. Ja elätkö sinä täysin puhtaasti?
 

Yhteistyössä