Kosolti ongelmia majoituksen kanssa. Apua tarvitaan! Saarinaapuri pulassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

La Paset

Vieras
Vanha ( pian 70v ) merikarhu on menossa naimisiin noin 50v naisen kanssa. Häät pidetään ulkosaaristossa, jonne kukaan ei omin voimin pääse, vaan on kuljetus, mennen tullen. Sulholla on kaksi poikaa, jotka naimisissa ja joilla lapsia. Ongelmana on se, että pojat ovat nyt toisissa naimisissa ristiin. Veljet suoraan sanottuna vaihtoivat vaimoja. Vaimot eivät tule toimeen keskenään, tai paremminkin, toinen vaimo on aivan mahdoton, koska hän sai selville pettämisen. Menikö kostoksi toisen veljeksen kanssa, ei ole tietoa. Lapsia on molemmille uusperheille syntynyt.
Saaressa on neljä rakennusta, joihin tulee koko konkkaronkka majoittaa. Minä olen sitä mieltä, että päärakennus on häähuone, joka täytyy koristella etukäteen, eli sinne ei ketään vierasta kyllä majoiteta. Samoin vaadin, että hääparilla täytyy olla ikioma huone yksityiskäytössä. Ennen vihkitilaisuutta on laittauduttava omassa rauhassaan, häätilaisuuden jälkeen, parin on saatava viettää hääyönsä omissa oloissaan.
Tältä vaikealta miniältä tulee tekstiviesiä toisensa jälkeen, että häätarjoilu sopii pienemmänkin talon tiloihin...
Paikalle tulevat myös morsmaikon vanhemmat ja kaksi tytärtä miehineen ja lapsineen. Olen ehdottanut, että tämä porukka ottaisi yhden talon. Kaksi taloa jäljellä, jossa toisessa tuttu pappi, sorry, kirkkoherra on lupautunut yöpyä. Minä
Ehdotin, että toista taloa asuisivat miehet ja pojat, toista naiset ja tytöt.
EI KÄY!, sanoo tämä ekana petetty!

vielä itse vietävä!!
Ovatko nykyvanhemmat puusta pudonneita? Huh, huh! Mitä mieltä?
Meillä ihan normisynttärit leikkeineen ovat toimineet!
Kommentteja, pyydän!

Paikalle tulevat myös morsmaikon vanhemmat ja kaksi tytärtä miehineen ja lapsineen. Olen ehdottanut, että tämä porukka ottaisi yhden talon. Kaksi taloa jäljellä, jossa toisessa tuttu pappi, sorry, kirkkoherra on lupautunut yöpyä. Minä
Ehdotin, että toista taloa asuisivat miehet ja pojat, toista naiset ja tytöt.
EI KÄY!, sanoo tämä ekana petetty!

Öö... Siis pappi on yksinään yhdessä taloista? Sittenhän sulla on vaan yksi jäljellä.
Vai että pappi yöpyy muiden miesten/naisten kanssa? Eikö sille papille saada kuljetusta pois saarelta?
Oletko muuten sama La Paset joka on tänne kirjoitellut viime aikoina? Jos olet, et vaikuta yleensä näin päihtyneeltä. :laugh:

täytyyhän tämmöisten tilanteiden varalta saareen iskeä pulteilla kiinnitysrenkaat muutamalle teltalle. vai olikos tämä koko juttu joku ängri pööts kakkosen juonikehitelmä?

[QUOTE="vieras";26220661]Mitä sieniä sä vedät?[/QUOTE]

Haaparouskuja tai muista, häissäkin tarjottavista sienistä, vaan häävieraitten majoittamisesta on nyt kyse, ongelma.
Hotellimajoitus on poisluettu!
Auttakaa nyt hyvät, fiksut palstalaiset!

[QUOTE="Tiina";26220629]Ainahan voi mennä hotelliin ei kaikkia tarvitse miellyttää...[/QUOTE]

Mitenkäs sinä menet hotelliin saaressa, josta ei ole poiskuljetusta?
Sorry kysymykseni. Tietysti uit kukkamekossasi kolme kilometria. Olinpa tyhmä.

Tota..:D Noh, saaristossa paljonkin aikaa viettäneenä voin sanoa että kyllä varmasti löytyy teltalle paikka ellei kyseessä ole pieni ulkoluoto. Teltan voi virittää mm. puihin kiinni. Jos saarella on taloja niin takuuvarmasti teltankin sinne saa.

Mut muuten tää ketju on aika psykedeelinen, täytyy ihan ajatuksella lukea :whistle:

[QUOTE="vieras";26221065]Oletko itse se morsmaikku vai toinen miniä?[/QUOTE]

En tunne hirveän hyvin tätä vanhaa kipparia, mutta sen, mitä olen kuullut - kaikki onerittäin posiitiivista.
Miten järjestetään kauniit vihkiäiset??? Auttakaa hyvät ihmiset, jos ideoita!

Yhteistyössä