L
La Paset
Vieras
Vanha ( pian 70v ) merikarhu on menossa naimisiin noin 50v naisen kanssa. Häät pidetään ulkosaaristossa, jonne kukaan ei omin voimin pääse, vaan on kuljetus, mennen tullen. Sulholla on kaksi poikaa, jotka naimisissa ja joilla lapsia. Ongelmana on se, että pojat ovat nyt toisissa naimisissa ristiin. Veljet suoraan sanottuna vaihtoivat vaimoja. Vaimot eivät tule toimeen keskenään, tai paremminkin, toinen vaimo on aivan mahdoton, koska hän sai selville pettämisen. Menikö kostoksi toisen veljeksen kanssa, ei ole tietoa. Lapsia on molemmille uusperheille syntynyt.
Saaressa on neljä rakennusta, joihin tulee koko konkkaronkka majoittaa. Minä olen sitä mieltä, että päärakennus on häähuone, joka täytyy koristella etukäteen, eli sinne ei ketään vierasta kyllä majoiteta. Samoin vaadin, että hääparilla täytyy olla ikioma huone yksityiskäytössä. Ennen vihkitilaisuutta on laittauduttava omassa rauhassaan, häätilaisuuden jälkeen, parin on saatava viettää hääyönsä omissa oloissaan.
Tältä vaikealta miniältä tulee tekstiviesiä toisensa jälkeen, että häätarjoilu sopii pienemmänkin talon tiloihin...
Paikalle tulevat myös morsmaikon vanhemmat ja kaksi tytärtä miehineen ja lapsineen. Olen ehdottanut, että tämä porukka ottaisi yhden talon. Kaksi taloa jäljellä, jossa toisessa tuttu pappi, sorry, kirkkoherra on lupautunut yöpyä. Minä
Ehdotin, että toista taloa asuisivat miehet ja pojat, toista naiset ja tytöt.
EI KÄY!, sanoo tämä ekana petetty!
Saaressa on neljä rakennusta, joihin tulee koko konkkaronkka majoittaa. Minä olen sitä mieltä, että päärakennus on häähuone, joka täytyy koristella etukäteen, eli sinne ei ketään vierasta kyllä majoiteta. Samoin vaadin, että hääparilla täytyy olla ikioma huone yksityiskäytössä. Ennen vihkitilaisuutta on laittauduttava omassa rauhassaan, häätilaisuuden jälkeen, parin on saatava viettää hääyönsä omissa oloissaan.
Tältä vaikealta miniältä tulee tekstiviesiä toisensa jälkeen, että häätarjoilu sopii pienemmänkin talon tiloihin...
Paikalle tulevat myös morsmaikon vanhemmat ja kaksi tytärtä miehineen ja lapsineen. Olen ehdottanut, että tämä porukka ottaisi yhden talon. Kaksi taloa jäljellä, jossa toisessa tuttu pappi, sorry, kirkkoherra on lupautunut yöpyä. Minä
Ehdotin, että toista taloa asuisivat miehet ja pojat, toista naiset ja tytöt.
EI KÄY!, sanoo tämä ekana petetty!