:hug: Mulla ei oo mitään"omaa tarinaa"tohon biisiin,mut silti se koskettaa ja paljon,en voi edes kuvitella miltä susta tuntuu.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Mulle pahin on Varpunen jouluaamuna..Ihan johtuen niistä sanoista, missä varpunen laulaa portailla istuvalla tytölle :" olen pieni veljesi, tulin taivahasta..."
Meidän esikoispoika kuoli vauvana ja nyt kun tyttö 2v sitä kuuntelee niin aina tulee itku silmään
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::hug: Mulla ei oo mitään"omaa tarinaa"tohon biisiin,mut silti se koskettaa ja paljon,en voi edes kuvitella miltä susta tuntuu.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Mulle pahin on Varpunen jouluaamuna..Ihan johtuen niistä sanoista, missä varpunen laulaa portailla istuvalla tytölle :" olen pieni veljesi, tulin taivahasta..."
Meidän esikoispoika kuoli vauvana ja nyt kun tyttö 2v sitä kuuntelee niin aina tulee itku silmään
No sittenhän se on melkein terapiaa. Alkaa jo ajatuskin itkettämään, että joku on menettänyt vauvansa. En tiedä miten siitä ikinä voisi selvitä.Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::hug: Mulla ei oo mitään"omaa tarinaa"tohon biisiin,mut silti se koskettaa ja paljon,en voi edes kuvitella miltä susta tuntuu.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Mulle pahin on Varpunen jouluaamuna..Ihan johtuen niistä sanoista, missä varpunen laulaa portailla istuvalla tytölle :" olen pieni veljesi, tulin taivahasta..."
Kiitos :hug:
Ei varmaan koskaan tule olemaan helppoa kuunnella tuota laulua.Ja joka vuosi on pakko kuunnella se yksin niin että saa oikein kunnolla itkeä surun pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:No sittenhän se on melkein terapiaa. Alkaa jo ajatuskin itkettämään, että joku on menettänyt vauvansa. En tiedä miten siitä ikinä voisi selvitä.Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::hug: Mulla ei oo mitään"omaa tarinaa"tohon biisiin,mut silti se koskettaa ja paljon,en voi edes kuvitella miltä susta tuntuu.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Mulle pahin on Varpunen jouluaamuna..Ihan johtuen niistä sanoista, missä varpunen laulaa portailla istuvalla tytölle :" olen pieni veljesi, tulin taivahasta..."
Kiitos :hug:
Ei varmaan koskaan tule olemaan helppoa kuunnella tuota laulua.Ja joka vuosi on pakko kuunnella se yksin niin että saa oikein kunnolla itkeä surun pois.
se on Konstan joululaulu ja saa mut joka kerta itkemään:'(Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:Onkohan sen joululaulun nimi vain JOULULAULU...siinä lauletaan joulun aatto jos saa, kukakulkee yksin kalmistossa..jne.
Kertoo tytöstä joka käy äidin haudalla
Just soi jouluradiosta tää.Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:se on Konstan joululaulu ja saa mut joka kerta itkemään:'(Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:Onkohan sen joululaulun nimi vain JOULULAULU...siinä lauletaan joulun aatto jos saa, kukakulkee yksin kalmistossa..jne.
Kertoo tytöstä joka käy äidin haudalla