Koskakohan kannattaisi testata?? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *eräs vakkari nyt harmaantui*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

*eräs vakkari nyt harmaantui*

Vieras
Mulla piti menkat alkaa viime sunnuntaina, vaan ei alkanut. Testasin tiistai-iltana negan. Menkat ei oo vieläkään alkanut, eikä ole edes mitään merkkiä, että alkaisivat.

Seksiä harrastettiin oviksen aikoihin, mutta kenties hieman myöhässä. En muista päiviä tarkkaan, mutta jos ovis olisi ollut la/su, niin yhdyntä ajoittui ma aamulle. Ja oviksen oon vain päätelllyt kehon merkeistä, en oo tikuttanut.

Että mitähän tästä tulee? Olenkohan raskaana vai en? Ja koska kannattais testailla uudestaan, jos menkkoja ei kuulu?

Mulla kans myöhässä menkat jotain parisen viikkoa ja edelleen näyttää testi negaa..ekan kohdalla oli sama juttu. Eli kannatan että odottele vielä :) toki voit tehdä testin vaikkapa parin päivän päästä jos tuntuu ettet malta odottaa :) onnea!!!

Alkuperäinen kirjoittaja miulla:
Mulla kans myöhässä menkat jotain parisen viikkoa ja edelleen näyttää testi negaa..ekan kohdalla oli sama juttu. Eli kannatan että odottele vielä :) toki voit tehdä testin vaikkapa parin päivän päästä jos tuntuu ettet malta odottaa :) onnea!!!

:O Uskotko kuitenkin olevasi raskaana? Onko sulla jotain oireita?

Mulla saattaa joskus kierto heitelläkin, että en nyt vielä riemuitse mistään. Yleensä testi on kuitenkin näyttänyt mulla suht aikaisin tuloksen.

Yhteistyössä