AllergisenÄiti
Kuinka kauan teillä on mennyt ennen kuin maidoton ruokavalio alkaa vaikuttaa? Meillä siis 2,5 kk maitoallerginen (?) vauva täysimetyksessä ja nyt olen neljättä päivää maidottomana/munattomana. Vielä ei suolisto-oireet ole pahemmin helpottaneet. Vihreää kakkaa tulee edelleen, tosin yksi normaali tuotos saatiin tänä aamuna! Meillä nyrpeä neuvolan täti tänään latisti minua ja sanoi, ettei äidin maidoton ruokavalio välttämätättä korjaa tilannetta ja voin joutua lopettamaan imetyksen :'( . Onko teillä oireet menneet ohi äidin ruokavalion muutoksella vai oletteko joutuneet apteekin korvikkeelle? Tässä vaiheessahan en siis tiedä, mille kaikille pikkuinen on allerginen. Lääkäri kuitenkin sanoi, että tuo maito on kaikista todennäköisin. Neuvolan tätyli taisi ottaa vähän nokkiinsa, kun vein lapsen yksityiselle. Itse ei suostunut laittamaan lähetettä sairaalaan, kun ei ole vielä iho-oireita! Masu oli toisella aivan kurallaan ja vihreää, limaista kakkaa tuli kaksi viikkoa...Ilmavaivat vaivasivat kyllä koko ajan...Neuvola sanoi koliikiksi ja olisi halunnut odottaa, et tulee 3kk täyteen tai iho alkaa oireilla.KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. No joo, meni vähän vuodattamiseksi...