Koskahan se nyt oikein on vai oliko jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamuu

Vieras
ovulaatiota mietin... limoja runsaasti tullu jo kp10 lähtien.. nyt kp 18 meneillään ja sen kun jatkuu vaan limat... ovis laskurin mukaan ovulaatiopäivä olis vasta 25.3. pe-su oli alavatsakipuja ja vatsa turvonnut + ihan mahdottomat seksi halut. viimeiset 3 kiertoa olleet 33-36 pituisia. ennen sitä mulla on ollu ainakin vuoden ehkä ylikin säännöllinen 28pvän kierto. tiiä miks yhtäkkiä nyt tulee noin pitkiä kiertoja. pitäisköhän ruveta tikuttamaan seuraavas kierrossa?

Etkö oo tehny ovistestejä? Ovulaatio tulee lähes kaikilla naisilla n. 14 päivää ennen seuraavia kuukautisia. Mulla ainakin on tullu menkat aina tasan 2 viikkoa positiivisesta ovistestitä.

Kipuja voi olla sekä ovulaatiota ennen (rakkulat kypsyy), sen aikaana (munasolu irtoaa) ja sen jälkeen (keltarauhanen)

Henk koht mä en ole ikinä ymmärtänyt teitä jotka "bongaatte" oviksen,siis jostain limoista/vatsan turvotuksesta/nippailuista tms. Itselleni tikutus oli ainoa tapa löytää millon se oli. Ja ekasta tikutuskierrosta raskauduin.. Yli 10 yrityskierron jälkeen.

[QUOTE="heips";23421542]Etkö oo tehny ovistestejä? Ovulaatio tulee lähes kaikilla naisilla n. 14 päivää ennen seuraavia kuukautisia. Mulla ainakin on tullu menkat aina tasan 2 viikkoa positiivisesta ovistestitä.

Kipuja voi olla sekä ovulaatiota ennen (rakkulat kypsyy), sen aikaana (munasolu irtoaa) ja sen jälkeen (keltarauhanen)[/QUOTE]

Kyllä olen niitä joskus tehnyt esikoista kun yritettiin... mutta siitähän onkin jo vuosia aikaa.. mutta nyt en ole vielä testeihin turvautunut kun toinen lapsi sai alkunsa ilman mitään sen kummempaa testailua tms joten ajattelin että olis sujunu tän kolmannen alkuun saaminen yhtä helposti mutta ei näköjään... :D tai no me vissiin olla vähän vääriin aikoihin aina "liikenteessä"...

Yhteistyössä