Koska viimeksi sivosit, ja onko vielä siivotun näköistä?

• Viestiketjun aloittaja tomualma
  • Ensimmäinen viesti
tomualma
Itse siivosin viimeksi sunnuntaina. 5 tuntia puursin, ja nyt näyttää ettei mitään olis tehnyt. Eli päivittäin pitäis vissiin puunata tosi tehokkaasti. Olen ammatiltani siivoaja, ja se on turhauttavaa, kun ei se ole kuin hetken siistiä. Kun niistä työnsä hedelmistä ei ees kotona voi nauttia, kun ollaan niin iso poppoo. ja kun mä rakastan siistiä ja järjestystä, niin voi jeepeli.

Tää kämppä AINA sen näkönen ettei kukaan olisi koskaan siivonnut.Viimeksi maanantaina tein suursiivouksen ja taas on paskaa nurkat täys :headwall: Paras hetki siivota on se kun saa muksut yöunille niin on edes yön siistiä :whistle: ;)

vieras
Viime perjantaina siivosin. Ihan ok siivo täälä. Tykkään, että tavarat on paikoillaan ja lasten lelut on leikkihuoneissa. Muualle niitä ei kanneta. Tiskit hoidan aina syönnin päälle pois. Kasoja meille ei kerry, koska vihaan niitä.

naksu
Mä siivoan joka päivä ja joka päivä on sen näköistä jossain vaiheessa ettei olis siivottu vähään aikaan. Varsinkin nyt kesällä kun lapset leikkii välillä sisällä ja sitten taas hetken ulkona niin hiekkaa ja muuta kivaa kantautuu sisään.

tomualma
Alkuperäinen kirjoittaja popronki:
Tää kämppä AINA sen näkönen ettei kukaan olisi koskaan siivonnut.Viimeksi maanantaina tein suursiivouksen ja taas on paskaa nurkat täys :headwall: Paras hetki siivota on se kun saa muksut yöunille niin on edes yön siistiä :whistle: ;)

Juu tää on totta. Iltasiivoaminen on jees, kun ei kukaan tee enää mitään mistä voi tulla sotkua. Aamulla kun aloittaa niin kun saat kaikki päätökseen, niin tavallaan saat alottaa alusta. Se on sellainen ympyrä joka alkaa taas alusta.

DakotanEmo
Siis joo. Olohuone on suht ok, sitä tulee järjesteltyä päivittäin. Keittiö suht ok myös, makkarikin siisti... Mutta eteinen ja ruokailutila |O :xmas: toi ruokailutila on ollut kuin pommin jäljiltä muutaman kuukauden ja nyt männä viikolla se oli hyvinkin siisti kunnes roudasin leiri kamat sinne taas ja ne odottaa josko niille jostain paikankin keksisi, ahdistaa vaan alkaa pesemään useampi koneellinen pyykkiä jne.. Argh, tulkaa joku tekemään :flower:

joku
juuri enne vappua sellasen kunnon siivouksen, tosin vajaa viikko sit imuroin viimex, ja pyyhkäsin samalla pölyjä, vaikka piti kunnolla siivota mut ku olkkariin ei saanu järjestystä muutettua niin mielenkiinto meni...

Ninni
Eilen siivosin, imuroin, järjestelin tavarat, pesin pyykit, luutusin lattiat ja pesin wc:n! Nyt jo kauhee sotku.. =( Syy: Remontti menneillään ja mies hioo juuri seiniä.. että se siitä siivoamisesta..

Yhteistyössä