koska vauvalla ollaan täysiä idiootteja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
ja v*ttuillaan vaan heti alkuun niin kysyn nyt täältäkin, josko teiltä irtois parempia vastauksia :D

morsmaikku joutuu myymään polttareissaan koruja/ timantteja. millähän kaksimielisellä/ huumorintajuisella repliikillä tai iskulauseella niitä vois myydä?

ja ei tartte narista että myyminen on vanhanaikaista. kiitos! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
jos asiallisia vastauksia haluaa niin tää on niiiiin väärä palsta :D

en tiedä muita kun tää ja vauva jossa kävis paljon porukkaa ja sais pikaisia vastauksia. :ashamed: no suomi24 kai myös mut sieltä tuskin sen asiallisempaa vastausta saa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja v*ttuillaan vaan heti alkuun niin kysyn nyt täältäkin, josko teiltä irtois parempia vastauksia :D

morsmaikku joutuu myymään polttareissaan koruja/ timantteja. millähän kaksimielisellä/ huumorintajuisella repliikillä tai iskulauseella niitä vois myydä?

ja ei tartte narista että myyminen on vanhanaikaista. kiitos! :)

Herra, herra, älkää kävelkö onnenne ohi. Nyt olisi aitoa tavaraa tarjolla
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja v*ttuillaan vaan heti alkuun niin kysyn nyt täältäkin, josko teiltä irtois parempia vastauksia :D

morsmaikku joutuu myymään polttareissaan koruja/ timantteja. millähän kaksimielisellä/ huumorintajuisella repliikillä tai iskulauseella niitä vois myydä?

ja ei tartte narista että myyminen on vanhanaikaista. kiitos! :)

Herra, herra, älkää kävelkö onnenne ohi. Nyt olisi aitoa tavaraa tarjolla

heh, tää oli hyvä :D lisää!
 

Yhteistyössä