koska vauva syöttötuoliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

masuilija.

Aktiivinen jäsen
18.02.2011
2 388
0
36
Ketjujahan tähän alotukseen löytyy se miljoona ja niitä on lueskeltukkin mutta aloitan uuden silti. Eli koska syöttötuoliin, mitä teille on neuvolasta sanottu? Minulle ei mitään tuosta sanottu kun olenhan "jo" kahden lapsen äiti ja minun pitäisi kaikki muistaa entuudestaan. Ja olo on niin untuvikko koko aika ettei tajua kaikkea kysyä. Kavereille on sanottu näin mm. 5kk iästä pieni aikoja, 6kk iästå, sitte kun osaa itse istua lasta ei saa istuttaa jos ei itse osaa istua. Mikä on se oikea?

6kk iästä tai mielellään vasta vanhempana, jos ei 6kk vielä istu itse. No, meillä on laitettu pian 6kk jälkeen, mutta ei siinä toki ole istuskeltu yhtään pidempään kuin syöttämisen ajan. Riippuu ehkä vähän tuolistakin. Triptrap on aika tukeva, joku perinteinen pinnatuoli tukee paljon heikommin.

Varmaan kannattaa katsoa miten vauva jaksaa istua, jos kovin kyyryyn menee, ei ehkä vielä selässä tarpeeksi ruutia pitämään se suorassa. Pieniä aikoja voi varmaan silloinkin istua, jotta harjaantuu?

• Tykkää
Reactions: masuilija.
Meillä pääsi tuoliin 5kk ikäisenä kun osasi jo istua. meillä on ikivanha syöttötuoli jossa todella tukevat pehmusteet. Elämä helpottui huomattavasti kun lapsi pääsi pöytään eikä joutunut lattialla sitterissä makaamaan. Sai vihdoin taas syödä itsekkin ilman huutoa. :)

Yhteistyössä