Koska uskallan päästää mun "vauvan" yksin ulos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

b

Vieras
On nyt 6v, itse tahtoisi mennä yksin. Itse en uskalla päästää, piha hiukan huono ja ei nää ikkunasta leikkipaikalle. Aloittaa eskarin syksyllä. Ja tiedän että pikkusisko 4,5v alkaa vinkumaan myös yksinään ulos pääsyä jos isompikin pääsee. Ja tuohon nuorempaan ei oikein viel voi luottaa, aika villi...

6-vuotias voi kyllä mennä ulos yksin, riippuen tosin hiukan alueesta, mutta fiksun 6-vuotiaan pitäisi pärjätä. En ymmärrä tosin, miksi pikkusiskon pitää rajoittaa isomman elämää, pikkusiskon pitäisi kyllä ymmärtää, että on nuorempi ja ei voi tehdä vielä kaikkea samaa.

No vauvahan tuo vielä tosiaankin on. Itse odottelisin rauhassa ekojen haituvien ilmaantumista leuan alle tai pahimmassa tapauksessa genitaalialueelle :o sitten voisin EHKÄ harkita asiaa...

Riippuu varmasti lapsesta. Jos on sen olonen ettei satu mitään, niin kyllä sä sen hyvil mielillä voit päästää.. Ja kun muutama kerta on mennyt kivasti, niin ei sua enää huoleta :) Ja pienemmälle sanot vaan reilusti, että sisko/veikka on ollut myös tuon ikänen, eikä sillon viel päässyt, että odotellaan vielä sun kohdalla.

Me asutaan maalla ja meillä on ekaluokkalainen poika. Täällä on saanut mennä ulos jo 5-vuotiaasta, mutta isovanhemmillaan (asuvat lähiössä) ei saa mennä yksin ulos... Riippuu siis paikasta.

Yhteistyössä