P
pörhö
Vieras
mulla alkaa kesäloma ens viikolla 29pv eikä vielä oo tullu lomarahaa vaikka palkka tulee huomenna
oon siivooja iss:llä
oon siivooja iss:llä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille tulee vasta 15.7. Lomakin on loppunut silloin jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille tulee vasta 15.7. Lomakin on loppunut silloin jo![]()
höh voiko se tulla vasta sillon..
mä käsitin et se tulis ennen ja samal kerral kun palkkakin mutta ei näyttävästi ainakaan viä huomenna mutta on tässä 2pv aikaa jos tulee kuitenkin to-pe
esimies ite lomal enkä kehtais soitella rahojen perään..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille tulee vasta 15.7. Lomakin on loppunut silloin jo![]()
höh voiko se tulla vasta sillon..
mä käsitin et se tulis ennen ja samal kerral kun palkkakin mutta ei näyttävästi ainakaan viä huomenna mutta on tässä 2pv aikaa jos tulee kuitenkin to-pe
esimies ite lomal enkä kehtais soitella rahojen perään..
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Tulee edellisenä arkipäivänä, ite kans sielläKaikki tullut aina ajallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Tulee siitä normaali palkkakuitti. Aiemmin keväällähän tuli lomarahalaskelma varmaan sullekkin![]()